Το Twitter αγοράζει τη Mitro μια εταιρεία ασφαλείας κωδικών πρόσβασης

Μία πραγματικά καλή είδηση από μια εταιρεία που φαίνεται να την ενδιαφέρει η ασφάλεια των χρηστών της. Το Twitter αγόρασε τη μικρή startup με το όνομα Mitro, που εστιάζει στην ασφάλεια των κωδικών ς.

Twitter lock

Σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε από την Mitro στην ιστοσελίδα της, η ομάδα θα δουλέψει για το Τwitter, και θα επικεντρωθεί σε μια ποικιλία projects που σχετίζονται με τη γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη (geo).

Η εταιρεία δεν θα ενσωματωθεί στο Τwitter, και θα συνεχίσει να αναπτύσσει δικά της τα που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να μοιραστούν κωδικούς πρόσβασης σε ένα λογαριασμό. Υπάρχουν κάποιες αλλαγές στη startup, με την μεγαλύτερη από αυτές να είναι ότι από σήμερα η Mitro θα είναι open-source.

“Από σήμερα, όλα τα της Mitro θα κυκλοφορούν με άδεια GPL στο Github. Έχουμε εργαστεί σκληρά για να αναπτύξουμε έναν ασφαλή, εύκολο στη χρήση διαχειριστή κωδικών πρόσβασης για άτομα και ομάδες. Έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο και πιστεύουμε ότι η κοινότητα μπορεί να μας βοηθήσει να επιτύχουμε ακόμη περισσότερα. Με αυτό κατά νου, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε συμβουλές και βοήθεια από το Electronic Frontier Foundation (EFF), για τη μετάβαση της Mitro σε ένα βιώσιμο, community-run ,” αναφέρει η ανακοίνωση.

Οι άνθρωποι μπορούν να πάνε να ρίξετε μια ματιά στο πηγαίο κώδικα για Github και ελέγξτε το σύστημα για τα ή ιστοσελίδες που δεν λειτουργεί αξιόπιστα, τα οποία μπορούν στη συνέχεια να υποβάλει έκθεση στο Mitro να συμβάλει στη βελτίωση του έργου.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).