security

Kaspersky Lab: Πολλοί δεν παίρνουν μέτρα ασφάλειας για τις συσκευές που μοιράζονται με άλλους

Σύμφωνα με έρευνα της B2B International και της Kaspersky Lab, το 33% των Ευρωπαίων που μοιράζεται με άλλους συσκευές με στο Internet δεν λαμβάνει προληπτικά μέτρα προστασίας. Βάσει των απαντήσεων τους, οι χρήστες αυτοί δεν δείχνουν να αντιλαμβάνονται ότι η κοινή χρήση συσκευών με συγγενείς, φίλους ή συναδέλφους μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες απώλειας ή κλοπής των δεδομένων που βρίσκονται αποθηκευμένα σε αυτές. Ωστόσο, όσο περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν μια , τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες ένας από αυτούς να κάνει κάποιο λάθος και να πέσει θύμα εξαπάτησης από έναν ψηφιακό εγκληματία.security Kaspersky Lab

Πολύ συχνά, ο κάτοχος ενός υπολογιστή, τηλεφώνου ή tablet δεν είναι το μοναδικό πρόσωπο που τη χρησιμοποιεί για να αποκτήσει πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Περίπου ένας στους τρεις Ευρωπαίους που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε ότι μοιράζεται τις συσκευές του με άλλους. Το 29% των χρηστών μοιράζεται τις συσκευές του με άλλους ενήλικες που βρίσκονται στο ίδιο σπίτι, το 4% τις δίνει στα του, ενώ το 1% επιτρέπει τη χρήση των συσκευών του ακόμη και σε συναδέλφους ή άλλους γνωστούς του.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτό ισχύει για τις συσκευές που χρησιμοποιούνται πιο συχνά για πρόσβαση στο Διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό αυτές να περιέχουν πολύτιμα δεδομένα, όπως τα σύνδεσης και οι σε λογαριασμούς.

Όταν μια στην οποία έχουν πρόσβαση διάφοροι χρήστες δεν διαθέτει προστασία, μπορεί να γίνει εξαιρετικά επικίνδυνη, καθώς κανείς δεν μπορεί να είναι απόλυτα σίγουρος ότι άλλοι χρήστες είναι επαρκώς ενημερωμένοι για τις ψηφιακές απειλές.

Ένας άπειρος χρήστης μπορεί να πέσει θύμα απατεώνων ή να «κατεβάσει» ένα εκτελέσιμο κακόβουλο αρχείο. Την ίδια στιγμή, το 33% όσων μοιράζονται συσκευές με άλλους χρήστες, δηλώνει ότι δεν λαμβάνει κανένα μέτρο ασφάλειας, διότι «δεν βλέπει κανέναν κίνδυνο». Μόνο το 38% των χρηστών δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας των σημαντικών δεδομένων, πριν δώσει μία συσκευή σε κάποιον άλλο. Το 33% προστατεύει με κωδικό πρόσβασης τα δεδομένα του και μόλις το 20% προσπαθεί να μην αποθηκεύει οποιαδήποτε σημαντική πληροφορία σε τέτοιες συσκευές.

«Η κοινή χρήση ενός υπολογιστή ή αυξάνει τον κίνδυνο εισβολής κακόβουλου λογισμικού, απώλειας δεδομένων ή κλοπής λογαριασμών, γι' αυτό είναι σημαντικό οι χρήστες να λαμβάνουν προφυλάξεις.

Είναι απαραίτητο να κάνουν back-up στα σημαντικά αρχεία τους, να διαγράφουν πληροφορίες που δεν πρέπει να πέσουν σε λάθος χέρια, να απενεργοποιούν εργαλεία αυτόματης συμπλήρωσης, να προσπαθούν να ελέγχουν τα δικαιώματα πρόσβασης των χρηστών στη συσκευή τους και – το σημαντικότερο – να χρησιμοποιούν προγράμματα που προσφέρουν ασφάλεια ενάντια στις ψηφιακές απειλές», σημείωσε η Elena Kharchenko, Head of Consumer Product της Kaspersky Lab

Στο πλαίσιο αυτό, η Kaspersky Lab διαθέτει τη λύση Kaspersky Internet Security – Multi-Device 2015, η οποία έχει αναπτυχθεί ώστε να προσφέρει ασφάλεια σε διαφορετικές συσκευές. Η λύση της εταιρείας μπορεί να προστατεύσει ακόμη και άπειρους χρήστες από την επίσκεψη δυνητικά επικίνδυνων ιστοσελίδων, το «κατέβασμα» κακόβουλου λογισμικού και διάφορες άλλες απειλές.

Το προϊόν υποστηρίζει πολλαπλές πλατφόρμες, καθώς διαθέτει τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προστασία υπολογιστών με λειτουργικά συστήματα Windows και OSX, καθώς και Android συσκευές. Ακόμη, περιλαμβάνει προγράμματα για την ασφαλή περιήγηση στο Διαδίκτυο σε φορητές συσκευές με λειτουργικά συστήματα Windows Phone και iOS.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).