alg iphone japan

Πώς ο γυναικείος παράγοντας έσωσε τις πωλήσεις του iPhone στην Ιαπωνία

alg_iphone-japan

Θυμάστε που όταν κυκλοφόρησε το iPhone για πρώτη φορά στην Ιαπωνία πολλοί ήταν εκείνοι που το καταδίκασαν και ανέφεραν πως ποτέ δεν θα έπιανε σαν προϊόν στην χώρα αυτή, προδικάζοντας τις πωλήσεις του και ανάγοντας το σε μια παταγώδη αποτυχία της Apple;

H αλήθεια ήταν πως αν και βλακώδεις οι απόψεις εκείνες τότε, το iPhone δεν τα πήγε αρχικά καλά στην Ιαπωνία προβληματίζοντας ακόμη και τον Steve Jobs μιας και η αγορά της εν λόγω χώρας είναι η νούμερο 1 για gadgets και νέες τεχνολογίες.

Αυτό που δεν περίμενε κανένας στην Apple ήταν πως οι μοίρα του iPhone θα άλλαζε και μάλιστα σύντομα εξαιτίας ενός παράγοντα που δεν είχαν φανταστεί. Ποιος ήταν αυτός; Οι γυναίκες.

Το Fortune σήμερα έχει ένα πολύ καλό άρθρο για το πως το iPhone κατάφερε να βγει νικητής στην Ιαπωνική αγορά και πως οι γυναίκες της χώρας βοήθησαν και μάλιστα καταλυτικά σε αυτό.

“Το iPhone ήταν μια τεράστια επιτυχία για τον γυναικείο πληθυσμό της χώρας, Οι γυναίκες το αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και το iPhone 3G σύντομα έγινε σύμβολο στην μόδα της χώρας. Το γεγονός ότι μπορούσαν να του προσθέτουν και ευφάνταστες θήκες και να του αλλάζουν την εμφάνιση κατά το δοκούν βοήθησε ακόμη περισσότερο ώστε το iPhone να γίνει το αγαπημένο τους gadget σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Στην Ιαπωνία ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και οι πάροχοι ποτέ δεν φαντάστηκαν πως το κινητό της Apple που είχε μόνο τα απαραίτητα σαν υπηρεσίες θα μπορούσε να συναγωνιστεί τις τότε συσκευές της χώρας που είχαν από e-wallet μέχρι και TV.”

First, he says, you have to understand what a colossal and unexpected hit the iPhone was with Japanese women. “The iPhone has been very strong among women from very early on. The original round plastic iPhone 3G series soon become a fashion item for Japanese women who also enjoyed the huge variation of cases and ease of decoration. Then there is the brand loyalty of Japanese women.”

Japan had phones just as good-looking as the iPhone. The once popular Infobar candy bar phone even won international design prizes. But the craze for the iPhone, despite lacking all the bells and whistles Japanese telecoms executives thought were indispensable (e-wallet, TV, etc) proved overwhelming.

Σημαντικό ρόλο στην άνοδο του iPhone έπαιξε και η απόφαση της Apple να πάει κόντρα στο ρεύμα των άλλων εταιρειών όπως της Nokia και της Samsung που προσαρμόζανε το software των συσκευών ανά πάροχο και έτσι ίδια μοντέλα κυκλοφορούσαν με διαφορετικό software. To iPhone παρέμεινε με το ίδιο software ανεξάρτητου συμβολαίων και παρόχων και αυτό ήταν κάτι που άρεσε στον κόσμο ιδιαίτερα.

  Η Apple έφτιαξε δύο 3D τραπέζια αφής για να εξοικειώσει τους χρήστες

Ας μην ξεχνάμε πως ο Steve Jobs είχε τονίσει αρκετές φορές πως το software, λογισμικό αν προτιμάτε, θα είναι πάντα σημαντικότερο από το hardware μιας συσκευής.

“As Steve Jobs once said, Japanese manufacturers’ biggest mistake is they didn’t realize how important software technology has become. Most of the executives at Japanese consumer electronics manufacturers were hardware engineers, and they don’t get the importance of software or how software business works.” he says.

 

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


82  +    =  84