Η Microsoft έρχεται στην αγορά του mobile health με το Microsoft Band

Η Microsoft εισέρχεται στην αγορά του mobile health με την άμεση διάθεση ενός περικάρπιου, σχετικά χαμηλού κόστους, που συλλέγει πλήθος μετρήσεων από την σωματική λειτουργία του ατόμου που το φοράει, τις προωθεί στους διακομιστές της υπηρεσίας Microsoft Health για ανάλυση και επιστρέφει προτάσεις για την βελτίωση της διατροφής, της υγείας και της ευεξίας του.
mobile health mobile health mobile health mobile health mobile health
Το Microsoft Band δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε κατόχους τηλεφώνων με Windows, αλλά μπορεί να επικοινωνεί και με smartphone Android, iPhone ή iPad.

Το Microsoft Band είναι άμεσα διαθέσιμο προς το παρόν μόνο στις , αντί 199 δολαρίων. Η Apple ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου το δικό της smartwatch, στις λειτουργίες του οποίου περιλαμβάνονται και ανάλογες με αυτές που θα εκτελεί το Microsoft Band, εντούτοις θα κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου έτους, το 2015 και θα κοστίζει 349 δολάρια. Πάντως, η Apple έχει ήδη καταστρώσει τα δικά της σχέδια για το mobile health και έχει ήδη έτοιμο το Healthkit της.

«Σκοπός του Microsoft Band δεν είναι να αποτελέσει fashion statement, ούτε να αντικαταστήσει το ρολόι σας», σημειώνει ο Quintin Morris, Senior Industrial Designer στην Microsoft, «αλλά να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση οποιασδήποτε δραστηριότητας επιλέξετε».

Το συνοδευτικό app, Microsoft Health συλλέγει από το περικάρπιο της Microsoft, αλλά και άλλα γκάτζετ υγείας και app, όπως ο καρδιακός παλμός (αδιάλειπτα, επί 24ώρου), τα βήματα, οι θερμίδες κ.ά., και η «Μηχανή Νοημοσύνης» του θα αναλύει σε ποιες ασκήσεις γυμναστικής καταναλώθηκαν οι περισσότερες θερμίδες, θα υπολογίζει τον χρόνο ανάκαμψης ανάλογα με την ένταση της άσκησης καθώς και τις ώρες ξεκούραστου ύπνου. Μελλοντικά, η εταιρεία σχεδιάζει να συνδυάσει δεδομένα που αφορούν την άσκηση με από το ημερολόγιο και τα από το Office για να διακρίνει πως συνδέονται οι επιδόσεις στην γυμναστική με το εργασιακό πρόγραμμα, την σχέση ενός καλού πρωινού με την ταχύτητα τρεξίματος, ή εάν ο αριθμός των συσκέψεων συσχετίζεται με την ποιότητα του ύπνου.

Στον πρότυπο αισθητήρα καρδιακού παλμού της Microsoft που λειτουργεί συνεχώς έχει ανατεθεί η ακριβής μέτρηση των θερμίδων και της ποιότητας του ύπνου. Ωστόσο, σημειώνεται πως όσο καλός κι αν είναι ένας αισθητήρας (το MS Band έχει δέκα), εάν δεν εφαρμόζει τέλεια στο δέρμα τότε δεν θα καταγράψει τίποτα, γι'αυτό η σχεδίασή του αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση που οδήγησε σε ένα περικάρπιο 18,5 χιλιοστών σε τρία διαφορετικά μεγέθη, για την επιλογή του οποίου η Microsoft παραπέμπει ακόμα και σε ένα αρχείο pdf που θα βοηθήσει στην ακριβή μέτρηση του καρπού του δυνητικού χρήστη.

Το Microsoft Band φέρνει επίσης στον καρπό του χεριού τις λεγόμενες «έξυπνες» ειδοποιήσεις, όπως  εισερχόμενες κλήσεις, μηνύματα και ενημερώσεις από τα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, το Microsoft Band θα υποστηρίζει την τεχνολογία επικοινωνίας με φωνητικές εντολές της Microsoft στα Windows 8.1, γνωστή ως Cortana.

Ενδιαφέρον είναι ότι η Microsoft θα διαθέτει 10 αισθητήρες σε όσους κατασκευαστές επιθυμούν να κατασκευάσουν το δικό τους smartband και να στέλνουν τις μετρήσεις τους στο Microsoft Health, πρακτική που φανερώνει την στρατηγική του αμερικανικού κολοσσού στον αναδυόμενο τομέα του mobile health. To Microsoft Health δέχεται ήδη δεδομένα από το περικάρπιο UP της Jawbone, καθώς και τα app MapMyFitness, MyFitnessPal και RunKeeper και θα μπορεί να μεταφέρει στοιχεία από το περικάρπιο στο
Microsoft HealthVault, μια θωρακισμένη πλατφόρμα υγείας της εταιρείας που συνδέει ασθενείς με τους θεράποντες γιατρούς εδώ και μια δεκαετία.

Πηγή: in.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).