Author Tag Το Facebook θυμήθηκε ένα χαρακτηριστικό του 2013

Το έχει κυκλοφορήσει το χαρακτηριστικό Author Tag (ετικέτα συντάκτη) για τα μέλη των μέσων μαζικής ενημέρωσης, από τον Ιούνιο του 2013. Χθες ο product manager Vadim Lavrusik σκέφτηκε να υπενθυμίσει ότι εξακολουθεί να αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.Author Tag

Ο Lavrusik ανέφερε σε μια δημοσίευση στο blog του Facebook Media ότι το χαρακτηριστικό Author Tag καθιστά ευκολότερο για τους δημοσιογράφους και τα άλλα μέλη των μέσων ενημέρωσης να επιτρέπουν στους χρήστες του Facebook που τους αρέσουν οι δημοσιεύσεις τους, να τους ακολουθούν.

Ο Vadim Lavrusik έγραψε:

“Όταν ο αναγνώστης επιστρέφει στο News Feed μετά την ανάγνωση του άρθρου, η ιστορία ς θα εμφανιστεί με ένα κουμπί Συνέχεια στο κάτω μέρος της δημοσίευσης του News Feed που θα οδηγεί στο προφίλ των δημοσιογράφων στο Facebook. Θα εμφανίζει επίσης και ένα κουμπί για like στις σελίδες του Facebook των δημοσιογράφων.”

Εκτός τού ότι καθιστά ευκολότερο για κάποιους να ακολουθήσουν τον συγγραφέα του άρθρου, το Author Tag μπορεί να βοηθήσει τους δημοσιογράφους να συνδεθούν άμεσα με τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται περισσότερο για τη τους. Οι δημοσιογράφοι μπορούν στη συνέχεια να οικοδομήσουν περαιτέρω σχέσεις με το οπαδούς τους στο Facebook συμμετέχοντας άμεσα στις συνομιλίες, ή μέσω Q&A που θα μοιράζονται μαζί τους.

Ο Lavrusik διέθεσε επίσης οδηγίες για τους προγραμματιστές ή τους δημοσιογράφους που επιθυμούν να εφαρμόσουν το Author Tag στις τους:

“Οι προγραμματιστές μπορούν να βρουν την τεκμηρίωση για το Author Tag από εδώ. Οι δημοσιογράφοι θα πρέπει να είναι σίγουροι ότι το χαρακτηριστικό “Follow” είναι ενεργοποιημένο στο προφίλ τους.”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).