Αυτό είναι το νέο λογότυπο της Opera

Για να γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της, η Opera Software, η εταιρεία πίσω από το περιήγησης Opera Web, παρουσίασε το νέο της λογότυπο (logo).

opera logo

Ενώ συνήθως οι εταιρείες όταν κάνουν ένα lifting στην εμφάνισή τους πειράζουν το χρώμα στο λογότυπο τους, άντε και την γραμματοσειρά. Όμως το νέο εμπορικό σήμα της Οpera είναι εν γένη διαφορετικό από ό,τι μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα, έστω και αν το λογότυπο της εξακολουθεί να είναι το ίδιο “Ο”

Η σχεδιαστική ομάδα της Opera, με επικεφαλής τον Arnfinn Hushovd, συνεργάστηκε με δύο άλλες εταιρείες, την Αγγλική DixonBaxi και την Νορβηγική Anti και το αποτέλεσμα είναι ένα 3D rendering του γράμμα O με μια μικρή προοπτική, αλλά ένα Ο που είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που η εταιρεία έχει μέχρι τώρα επιδείξει.

«Οραματιζόμαστε το νέο λογότυπο της Οpera ως πύλη που σας συνδέει γρήγορα με αυτό που ψάχνετε στο διαδίκτυο,”

δήλωσε ο Sean D'Arcy, VP Global Marketing και Distribution της Οpera.

“Το 3-D “O”συμβολίζει μια πύλη που οδηγεί σε περισσότερα: περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερες ανακαλύψεις, περισσότερες απαντήσεις, περισσότερη επικοινωνία, περισσότερη διασκέδαση, μεγαλύτερη εξοικονόμηση , περισσότερα από τη ζωή – ό,τι ψάχνετε σε απευθείας σύνδεση, η Οpera σας βοηθά να κάνετε περισσότερα ! “

Η αλλαγή είναι πλέον ενεργή μόνο στο χώρο της Οpera και Οpera Mini για το iOS, αλλά θα παρουσιαστεί επίσης και σε άλλες υπηρεσίες της εταιρείας, όπως: Οpera για το Android, το Οpera Mini για το Android, Οpera Mini για τα Phone, Οpera για υπολογιστές, Οpera Mediaworks, Οpera Max, και το Οpera Coast.

Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).