Συνεργασία Huawei & Leica για επαναπροσδιορισμό της φωτογραφίας από Smartphone

Το Huawei Consumer Group (BG) και η Leica Camera AG ανακοίνωσαν την έναρξη της στρατηγικής τους συνεργασίας, με κοινό όραμα και στόχους. Συνεργασία που θα δώσει την ευκαιρία στα δύο μέρη να συνδυάσουν την απαράμιλλη τεχνογνωσία στους τομείς της τεχνολογίας και της φωτογραφίας και την μακρά παράδοσή τους στην δεξιοτεχνία, την σχολαστική τεχνική και το πρωτοποριακό πνεύμα για μια ισχυρή συνεργασία, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της φωτογραφίας από smartphone.leica

Το 2012, η Huawei διακρίθηκε ως ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο, ενώ το 2015 ήταν η πρώτη Κινέζικη εταιρεία που πούλησε περισσότερα από 100 εκατομμύρια τηλέφωνα μέσα σε ένα χρόνο. Όντας το πρώτο Κινέζικο brand που συμπεριλήφθηκε στην υψηλού κύρους Interbrand Best Global Brands Λίστα το 2014, η Huawei εκτοξεύθηκε στη θέση 88 το 2015. Παράλληλα, λανσαρίστηκαν τα διεθνώς πολυαναμενόμενα Huawei Watch και Huawei P8. Το 2016, η Huawei συνεργάζεται με τη Leica Camera, στοχεύοντας στην ενίσχυση της επιτυχίας της. Μια συνεργασία αμοιβαίου οφέλους με το πιο διάσημο brand στον χώρο της φωτογραφίας που σκοπό έχει να δημιουργήσει απαράμιλλη εμπειρία για τους καταναλωτές.

Για περισσότερα από 100 χρόνια, ο premium κατασκευαστής των διάσημων φωτογραφικών μηχανών Leica δημιουργεί με επιτυχία κάμερες ελαφρού βάρους με καινοτόμους οπτικούς φακούς, πρώτες στην προτίμηση των πρωτοπόρων street photographer. Οι κάμερες Leica, με τη branding της «κόκκινης τελείας» εξακολουθούν να προσελκύουν το ενδιαφέρον της νέας γενιάς καταναλωτών που επιδιώκουν να αποκτήσουν το “ Leica look” και να έχουν μια τέτοια κάμερα στην κατοχή τους.

Ο Richard Yu, CEO του Huawei Consumer BG δήλωσε: «Επιλέγουμε με προσοχή τους συνεργάτες μας και με αυτήν την εξαιρετική συνεργασία θα προσφέρουμε στην ευρεία βάση των καταναλωτών μας τις απεριόριστες δυνατότητες των δύο brands. Συνδυάζοντας την καινοτομία με το design, θα ενισχύσουμε την εμπειρία του χρήστη και θα συνεχίσουμε να παράγουμε προηγμένη τεχνολογία μέσω απρόσκοπτης ποιότητας εικόνας. Η Leica είναι ένας θρύλος στον κόσμο της φωτογραφίας, που έχει θέσει τον πήχη για ολόκληρο τον κλάδο. Εμείς, στη Huawei, νιώθουμε πολύ περήφανοι για τη νέα μας συνεργασία.»

Ο Oliver Kaltner, CEO της Leica Camera AG δήλωσε: «Η στρατηγική συνεργασία ανάμεσα στη Huawei και τη Leica Camera αποδεικνύει την επιθυμία δύο ραγδαία αναπτυσσόμενων brand διεθνώς να εξελίσσονται διαρκώς και να διευρύνουν τους τεχνολογικούς τους ορίζοντες. Επιπλέον της καινοτόμας ισχύος και των premium standards, οι δύο εταιρείες ενώνονται υπό τη δέσμευση για ασυμβίβαστη ποιότητα. Η τεχνολογική συνεργασία με τη Huawei προσφέρει στη Leica Camera μια φοβερή ευκαιρία να παρουσιάσει την αποδεδειγμένη οπτική τεχνογνωσία της σε ένα μια νέα προϊοντική κατηγορία και να «ξεκλειδώσει» υπέροχα επιχειρηματικά τμήματα του κλάδου των κινητών συσκευών. Τα smartphones συνεισφέρουν σημαντικά στον κόσμο της φωτογραφίας και ανοίγουν μια νέα πόρτα για την εταιρεία σε νέα κοινά στόχους και πεδία εφαρμογής».

«Η Leica οφείλει τη θρυλική της φήμη στην μακρά παράδοση καινοτομίας, ακρίβειας και δεξιοτεχνίας που την χαρακτηρίζει. Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος και είμαι πεπεισμένος πως μια παραδοσιακή εταιρεία, μεσαίου μεγέθους θα συνεισφέρει με τις αρχές της και την τεχνογνωσία της στην μακροπρόθεσμη συνεργασία της με τη Huawei, με στόχο την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος στον κλάδο της φωτογραφίας από smartphone» τόνισε ο Dr Andreas Kaufmann, βασικός μέτοχος και πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Leica Camera AG.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).