google ads

Οι νέοι όροι παροχής υπηρεσιών της Google θα μας εμφανίζουν σε διαφημίσεις

google adsΠριν από δύο χρόνια, η Google κυκλοφόρησε τη δική της εκδοχή του Facebook, ένα κοινωνικό δίκτυο που ονόμασε Google+. Μαζί με τις λεπτομερείς περιγραφές για τα χαρακτηριστικά που προσφέρει το Google+, υπήρξε και μια σύντομη νύξη σε αυτό που αποσκοπούσε να κάνει η Google: “Θέλουμε να σας συμπεριλάβουμε στις βελτίωσεις του , εσάς, τις σχέσεις σας και τα ενδιαφέροντά σας,” ανέφερε η εταιρεία εκείνη τη χρονική στιγμή.

Σήμερα φάνηκε πολύ ξεκάθαρα τι σκεφτόταν η Google.

H Google ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα ξεκινήσει να εμφανίζει φωτογραφίες, ονόματα των χρηστών της αλλά και τα σχόλια τους, στις διαφημίσεις της. Βαθμολογίες, κριτικές, σχέσεις, παρατηρήσεις, δημοσιεύσεις και άλλες πληροφορίες που προέρχονται από τη δραστηριότητά μας στις ιστοσελίδες της Google, όπως το Google+ και το YouTube, θα σερβίρονται στις διαφημίσεις της εταιρείας. Η εταιρεία αναφέρει

Ενημέρωση των Όρων Παροχής Υπηρεσιών

11 Οκτωβρίου 2013

Πρόκειται να ενημερώσουμε τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών της Google. Οι νέοι Όροι Παροχής Υπηρεσιών θα δημοσιευτούν στις 11 Νοεμβρίου 2013 και μπορείτε να τους διαβάσετε εδώ. Επειδή οι περισσότεροι από εσάς αντιπαθούν τις αυστηρά νομικές διατυπώσεις, ακολουθεί μια σύνοψη των αλλαγών σε απλά Αγγλικά για τη διευκόλυνσή σας.

Έγιναν οι εξής τρεις αλλαγές:

  • Πρώτον, η διευκρίνιση του τρόπου εμφάνισης του ονόματος προφίλ σας και της φωτογραφίας σας στα τα της Google (περιλαμβανομένων των αξιολογήσεων, του διαφημιστικού και άλλου εμπορικού περιεχομένου).Δεύτερον, μια υπενθύμιση για την ασφαλή χρήση των συσκευών σας.
  • Τρίτον, λεπτομέρειες για τη σημασία της διατήρησης του απορρήτου του κωδικού σας.

google ads 1H Google είναι σχεδόν η πρώτη εταιρεία που προσπαθεί να εμφανίσει διαφημίσεις με τα πρόσωπά μας, σε μια προσπάθεια να κάνουν τις προσφορές της πιο ελκυστικές. Το 2011, το Facebook εισήγαγε τα “Sponsored Stories”, ένα αμφιλεγόμενο είδος διαφήμισης που επιτρέπει στα εμπορικά σήματα να χρησιμοποιούν το όνομα και τη φωτογραφία ενός μέλους  της ιστοσελίδας στα timeline των φίλων του. Αυτή η μορφή διαφήμισης επέφερε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια μεταξύ του 2011 και τα μέσα του 2012 και έτσι το Facebook αποφάσισε να την καθιερώσει εξασφαλίζοντας ότι είναι νομικά εντάξει. Τον Αύγουστο που ας πέρασε, το Facebook προσπάθησε να ενημερώσει τους όρους για την πολιτική προστασία της ιδιωτικής ζωής της εταιρείας με τρόπο που ουσιαστικά επέτρεπε στο  Facebook να χρησιμοποιεί συστηματικά τις και τα ονόματα των χρηστών του Facebook για την εμπορική διαφήμιση χωρίς τη συγκατάθεση τους. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου εξετάζει επί του παρόντος τις προτεινόμενες αλλαγές.
[ads2] Σε αντίθεση με Sponsored Stories του Facebook, η Google θα επιτρέπει στα μέλη του να αρνηθούν να εμφανίζονται στις ψηφιακές διαφημίσεις της . (Οι αλλαγές θα βγουν στον αέρα στις 11 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με τους New York Times, η ενημέρωση των όρων παροχής υπηρεσιών θα επηρεάσει όχι μόνο τα 190 εκατομμύρια χρήστες οι οποίοι είναι ενεργοί στο Google+, αλλά και τους 390 εκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο έμμεσα από άλλους δικτυακούς τόπους της Google, όπως το YouTube . Να υπενθυμίσουμε ότι όταν κυκλοφόρησε το Google+ , η Google επέκρινε το Facebook για την υποτίμηση της έννοιας του “φίλου” αφού χρησιμοποιούσε την κατηγοριοποίηση σε γνωστούς, συναδέλφους και στενούς φίλους . “οι Οnline υπηρεσίες έχουν μετατρέψει την φιλία σε fast food” ανέφερε η Google το 2011. Μόνο που σήμερα, η Google (και το Facebook), μεταμορφώνουν τη φιλία σε έναν αποτελεσματικό μηχανισμό διανομής διαφημίσεων.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).