Οι διαφημίσεις είναι ένα σημαντικό μέρος των κερδών της Google και για αυτό η εταιρεία κάνει ότι χρειάζεται για να είναι ανταγωνιστική σε αυτό τον τομέα.
Έτσι από εδώ και πέρα όταν θα διακόπτεται κάποια διαφήμιση της Google, η εταιρεία θα σας ρωτάει το λόγο που σταματήσατε να βλέπετε τις διαφημίσεις της.
Στο σύντομο ερωτηματολόγιο που θα εμφανίζεται ο χρήστης θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στο αν η διαφήμιση που προβάλλεται είναι ενοχλητική, είναι επαναλαμβανόμενη ή σας αποσπά την προσοχή.
Η έρευνα θα ρωτάει επίσης τον χρήστη αν πιστεύει ότι η διαφήμιση που διέκοψε παραβίαζε την πολιτική ορθής χρήσης της Google.
Σκοπός αυτών των ερευνών είναι από την μια η Google να προβάλει διαφημίσεις που θα ενδιαφέρουν τον χρήστη και δεν θα είναι ενοχλητικές και από την άλλη να αυξήσει τα κέρδη των εκδοτών αλλά και τα δικά της.
Ευχαριστούμε θερμά το μέλος της SecTeam @REDODIN7.