Το Facebook αγοράζει την εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου TheFind

Η startup TheFind ιδρύθηκε το 2006 στην Καλιφόρνια, παρουσιάζοντας μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι επικεντρωμένη στην αναζήτηση αγορών λιανικής πώλησης, κάτι που ενδιαφέρει τους περισσότερους τυπικούς χρήστες του Διαδικτύου.thefind facebook

Ορισμένοι από τους ανταγωνιστές της ΤheFind περιλαμβάνουν την PopSugar ένα δίκτυο που ανήκει στην ShopStyle, τη Fancy.com, και όλο και περισσότερο το που αρχίζει να μεγαλώνει τα κανάλια του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η ΤheFind προώθησε επίσης σε μεγάλο βαθμό μια νέα στρατηγική για κατά τα τελευταία λίγα χρόνια, ακολουθώντας τις τάσεις των αγοραστών που δείχνουν αυξανόμενες αγορές από και tablets.

Λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των εσόδων του Facebook και την εξάρτηση του κοινωνικού δικτύου από τα κινητά με βάση τις τελευταίες εκθέσεις για τα κέρδη του, το ήθος της ΤheFind ταιριάζει ακριβώς με τις αξίες του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου.

Έτσι η του ΤheFind επιβεβαίωσε τη συγχώνευση της εταιρείας με το Facebook, με μια δημοσίευση στο blog τους, την Παρασκευή. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έχουν αποκαλυφθεί μέχρι σήμερα.

Δεν είναι ακόμα σαφές εάν όλοι οι εργαζόμενοι στο TheFind θα εργαστούν στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου.

Στο υπόμνημα της εταιρείας αναφέρεται ότι μόνο “τα βασικά μέλη της ομάδας μας θα ενωθούν με το Facebook.”

Σε σύγκριση με ορισμένες από τις προηγούμενες (πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων) αγορές του Facebook όπως με το Whatsapp και το Instagram, η αγορά της ΤheFind αντανακλά μια πολύ πιο εξειδικευμένη κίνηση που δεν αποσκοπεί στην ανεύρεση περισσοτέρων χρηστών.

Η εταιρεία TheFind θα πρέπει να σταματήσει την αυτόνομη κατά τις προσεχείς εβδομάδες.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).