Είστε έτοιμοι για την αλλαγή του αλγόριθμου της Google;

Τι σημαίνει το “νέος αλγόριθμος κινητών” της Google; Μια μηχανή αναζήτησης αλλάζει τον τρόπο που ζείτε. Μπορείτε να ανακαλύψετε, ενώ βρίσκεστε σε κίνηση μέσω του σας ότι επιθυμείτε με λίγα κλικς, από καταστήματα και εστιατόρια, έως προϊόντα, βιβλία, προσφορές διακοπών, εισιτήρια θεάτρου, και φυσικά κάθε είδους γνώσεις.algo

Το 2014 τα δεδομένα της iProspect αποκάλυψαν ότι το 30% του συνόλου των αναζητήσεων προέρχεται από κινητές συσκευές, ενώ μέχρι σήμερα το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί στο 60%. Έτσι δεν είναι τυχαίο που η Google αλλάζει τον αλγόριθμο αναζήτησης, ανταμείβοντας ουσιαστικά τις ιστοσελίδες που είναι βελτιστοποιημένες για κινητές συσκευές.

Είναι μια αρκετά μεγάλη είδηση ​​για τους καταναλωτές, αλλά τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις – ιστοσελίδες;

Είναι μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στον αλγόριθμο της Google εδώ και χρόνια, και γι ‘αυτό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Από χθες, η “φιλικότητα των κινητών” των ιστοσελίδων έχει αρχίσει να διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο στον τρόπο που κατατάσσονται στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google.

Με τις αναζητήσεις μέσω των κινητών τηλεφώνων να έχουν αυξηθεί 10% περισσότερο από τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από υπολογιστές, οι ιστοσελίδες που δεν είναι φιλικές στις κινητές συσκευές κινδυνεύουν να χάσουν μέχρι και το 1/3 της κυκλοφορίας τους.

Πώς να δοκιμάσετε αν η σελίδα σας είναι φιλική σε κινητές συσκευές από την Google;

Ο νέος αλγόριθμος θα σαρώσει κάθε σελίδα των sites, θα ελέγξει τους χρόνους φόρτωσης, τον σχεδιασμό, και τις βελτιστοποιήσεις για κινητές συσκευές. Προς το παρόν, δεν ψάχνει για την των σελίδων στα tablets, αλλά είναι πιθανό να το δούμε σαν ανακοίνωση από την Google, το ερχόμενο διάστημα.mobile-friendly google

Τα κύρια πράγματα που πρέπει να έχουμε κατά νου, είναι να χρησιμοποιούμε μεγέθη κειμένου που είναι αναγνώσιμα χωρίς ζουμ, το περιεχόμενο να ταιριάζει στην , ούτως ώστε η κύλιση και το ζουμ να μην είναι απαραίτητα. Οι σελίδες δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν Flash καθώς δεν υποστηρίζεται συνήθως σε κινητές συσκευές και ο αλγόριθμος της Google δείχνει να το μισεί.

Αν έχετε διορθώσει όλα τα παραπάνω μπορείτε να ελέγξετε την ιστοσελίδα σας από το Google mobile friendly test.

Τι μπορείτε να κάνετε αν η σελίδα σας δεν περάσει το test;

Ο αλγόριθμος της Google δεν εφαρμόζεται σε κάθε σελίδα, δηλαδή η εταιρεία δεν θα ψάξει ολόκληρη την ιστοσελίδα (όλες τις σελίδες που την απαρτίζουν) σας. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο μέρος της ιστοσελίδα σας που δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες.

Η Google θα λάβει επίσης υπόψη την χρηστικότητα μιας ιστοσελίδας, δηλαδή θα μετρήσει τον αριθμό των κλικς που χρειάζονται για μια συγκεκριμένη εργασία, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφύγετε δια ροπάλου μπερδεμένες διαδικασίες για την πραγματοποίηση αγορών ή για κρατήσεις εισιτηρίων κλπ, για να έχετε καλύτερο SEO.

Αν δείτε ότι δεν μπορείτε να τα καταφέρετε, απευθυνθείτε σε έναν ειδικό.

Ποια είναι τα θετικά;

Εάν έχετε μια ιστοσελίδα και προσπαθείτε πολύ για την της κινητής εμπειρίας των πελατών σας θα επωφεληθείτε αρκετά έναντι των ανταγωνιστών σας που υστερούν. Από την άλλη πλευρά, αν έχετε μείνει πίσω στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για κινητά, η κατάταξη της ιστοσελίδας σας, θα αρχίσει να πέφτει (στα τάρταρα).

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι είναι προς όφελος σας να προσφέρετε στους πελάτες σας (ή αναγνώστες σας) μια βελτιστοποιημένη εμπειρία για κινητά.

Αν λάβουμε υπόψη το ρυθμό με τον οποίο αυξάνονται οι αναζητήσεις από κινητές συσκευές, ιδιαίτερα στις αναδυόμενες αγορές, η ευκαιρία που προσφέρεται είναι τεράστια. Ο αλγόριθμος της Google θα καταστήσει τη σελίδα σας, ή την επιχείρηση σας περισσότερο ανταγωνιστική, γι αυτό και αξίζει να κάνετε τις αλλαγές άμεσα.

Το άρθρο έγραψε ο Nathan Barling, Global VP Προϊόντων & Επιχειρηματικής Στρατηγικής της iProspect και δημοσιεύτηκε στο TNW.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).