Facebook Messenger χωρίς λογαριασμό στο Facebook

Η δημοφιλής εφαρμογή Messenger δεν απαιτεί πλέον να έχετε λογαριασμό στο Facebook. Από σήμερα, οι νέοι χρήστες του Messenger στις , τον Καναδά, τη Βενεζουέλα και το Περού μπορούν να εγγραφούν χρησιμοποιώντας ένα όνομα και ένα αριθμό τηλεφώνου. Facebook Messenger

Το Messenger μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί με ένα λογαριασμό στο Facebook. Οι νέοι χρήστες θα δουν ένα κουμπί “Σύνδεση με το Facebook” στην αρχική οθόνη, το οποίο θα εισάγει τις επαφές και τις συνδέσεις του λογαριασμού τους στο Facebook.

Το Facebook ενθαρρύνει φυσικά επίσης και την εγγραφή των νέων χρηστών στο Facebook έτσι ώστε “να επωφεληθούν από τα μηνύματα σε πολλές φορητές συσκευές, στο διαδίκτυο και τα tablets.”
Αυτό προϋποθέτει να χρησιμοποιήσετε ένα όνομα και έναν αριθμό τηλεφώνου. Αν δεν το κάνετε δεν θα συγχρονιστούν οι συζητήσεις σας σε όλες τις συσκευές σας.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, αναφέρει ότι στόχος αυτής της κίνησης (standalone Facebook Messenger) είναι να φτάσει η υπηρεσία σε περισσότερους ανθρώπους.

Χρησιμοποιώντας Messenger χωρίς κάποιο λογαριασμό συνδεδεμένο στο Facebook μπορεί να κάνει την εφαρμογή πιο δελεαστική στις επιχειρήσεις. Στο F8, το Facebook ανακοίνωσε για πρώτη φορά το Messenger Business σαν μέσο άμεσης επικοινωνίας μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων.

Έτσι η κίνηση να μην απαιτείται πλέον ένα προφίλ στο Facebook μπορεί να έχει σαν στόχο τις επιχειρήσεις που μέχρι σήμερα έχουν συνδέσει το Facebook με καναπέ και καφεδάκι.

H ανακοίνωση δεν αναφέρει άλλες χώρες (Ελλάδα). Ελπίζουμε να δούμε το νέο χαρακτηριστικό και στην Ελλάδα σύντομα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.081 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).