ESET: αναπτύσσεται ταχύτερα από την αγορά λογισμικού ασφάλειας

H ESET ανακοίνωσε ότι ο ρυθμός ανάπτυξής της ξεπερνά αυτόν της αγοράς λογισμικού ασφάλειας, όπως κατέγραψε σε έκθεση της η εταιρία ερευνών Gartner, σύμφωνα με τα έσοδα του μεριδίου αγοράς κατά το 2014.eset

Η αγορά της ασφάλειας παρουσίασε αύξηση 5,3% το 2014, αγγίζοντας έσοδα της τάξης των $ 21,4 δις, σύμφωνα με την έκθεση της Gartner: «Market Share: All Software Markets, Worldwide, 2014».[1] Καθώς οι νέες τεχνολογίες και το λογισμικό υιοθετούνται από τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, ο αριθμός των ευπαθειών, που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι κυβερνο-εγκληματίες, αυξάνεται πολλαπλά.

Οι παγκόσμιες δαπάνες για την ασφάλεια των πληροφοριών θα φτάσουν τα $ 71,1 δις το 2014, μια αύξηση της τάξης του 7,9 τοις εκατό συγκριτικά με το 2013, με τον τομέα της πρόληψης απώλειας δεδομένων να καταγράφει την ταχύτερη ανάπτυξη στο 18,9 τοις εκατό, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις από την Gartner, Inc. Οι συνολικές δαπάνες για την ασφάλεια των πληροφοριών θα αναπτυχθεί κατά ένα 8,2 τοις εκατό επιπλέον το 2015, για να φτάσει τα $ 76,9 δις[2]», σύμφωνα με την Gartner.

Σύμφωνα με την έκθεση της Gartner «Market Share: All Software Markets, Worldwide, 2014» η ESET κατέγραψε ανάπτυξη 8,0% κατά το 2014 στις αγορές λογισμικού ασφάλειας για καταναλωτές και προστασίας endpoint για επιχειρήσεις, βελτιώνοντας το μερίδιο αγοράς της από 4,0% το 2012 σε 5,1 % το 2014.[3]

«Η κατάταξη μεταξύ των 5 κορυφαίων, σύμφωνα με το μερίδιο αγοράς, κατασκευαστών στον τομέα του λογισμικού ασφάλειας για καταναλωτές και endpoint προστασίας για επιχειρήσεις ήταν στόχος μας για φέτος και είμαστε ευτυχείς που το πετύχαμε» δήλωσε ο Ignacio Sbampato, Chief Sales and Marketing Officer στην ESET. «Πιστεύουμε ότι αυτή η ανάπτυξη είναι μια επιβεβαίωση ότι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και καταναλωτές σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται τις λύσεις μας για την προστασία των συσκευών και των δεδομένων τους.»

Όπως η ίδια η ESET είχε προβλέψει, το 2014 η εταιρία κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων πέντε προμηθευτών λογισμικού ασφαλείας στις αγορές λογισμικού ασφάλειας για καταναλωτές και endpoint προστασίας για επιχειρήσεις σύμφωνα με το μερίδιο αγοράς [4], σημειώνοντας αύξηση 7,2% στον τομέα λογισμικού ασφάλειας καταναλωτών και 8,6% στον τομέα προστασίας endpoint για πλατφόρμες.

To 2014 η ESET έθεσε ως στόχο την παροχή προληπτικής προστασίας σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς παγκοσμίως. Για την καλύτερη προστασία των χρηστών από το εξελισσόμενο κυβερνό-έγκλημα, η εταιρεία έχει προσθέσει τις λειτουργίες Protection και το βελτιωμένο Exploit στα βασικά χαρακτηριστικά της λύσης ESET Smart Security 8, και έχει επίσης πραγματοποιήσει βελτιώσεις και προσαρμογές στη λύση ESET Mobile Security για να προσφέρει την καλύτερη προστασία για τους χρήστες κινητών συσκευών.

Για το 2015, η ESET έχει λανσάρει μία πλήρως επανασχεδιασμένη, νέας γενιάς, σειρά προϊόντων ασφάλειας, που προσφέρουν τη μέγιστη προληπτική προστασία με χαμηλή επιβάρυνση του συστήματος, μέσω του νέου ESET και των λύσεων ESET Endpoint Security, με μια πληθώρα νέων χαρακτηριστικών, όπως το Botnet Protection, το Exploit Blocker και το Anti-Phishing.

[1] Gartner, Market Share: All Software Markets, Worldwide, 2014, 31 Μαρτίου 2015 [2] Δελτίο Τύπου Gartner, Η Gartner υποστηρίζει ότι οι επενδύσεις στον τομέα Information Security παγκοσμίως θα αναπτυχθούν περίπου κατά 8 τοις εκατό το 2014 καθώς οι οργανισμοί ενημερώνονται καλύτερα για τις απειλές, 22 Αυγούστου 2014 [3] Gartner, Market Share: All Software Markets, Worldwide, 2014, 31 Μαρτίου 2015 [4] Gartner, Market Share: All Software Markets, Worldwide, 2014, 31 Μαρτίου 2015

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).