Τι είναι η Κυβερνοκατάληψη ή Cybersquatting;

Τι σημαίνει Κυβερνοκατάληψη ή Cybersquatting; Είναι ένας όρος σχετικά νέος στην τεχνολογία ορολογία, και αναφέρεται σε ένα ή μια εταιρεία που καταχωρεί domain names με την ελπίδα να τα πουλήσουν αργότερα. Συνήθως τα domains έχουν το όνομα κάποιας φίρμας, και κανονικά απευθύνονται σε εταιρείες που κατέχουν ήδη το σήμα, ή brand name.cybersquatting

Στο παρελθόν το φαινόμενο καταχώρησης εμπορικών σημάτων και στη συνέχεια ο εκβιασμός της άμεσα ενδιαφερόμενης εταιρείας, έχει αποφέρει αρκετά στους εκβιαστές. Σήμερα τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν, χάρη στην παρέμβαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας ή στα αγγλικά World Intellectual Property Organization (WIPO).

Ο οργανισμός αυτός λαμβάνει καταγγελίες από τους κατόχους εμπορικών σημάτων και δια της νομικής οδού παίρνει πίσω τα domains από τους καταληψίες του κυβερνοχώρου, και τα διαθέτει στους νόμιμους δικαιούχους.

Αυτό βέβαια δεν έχει σταματήσει το φαινόμενο του Cybersquatting, αλλά ανάγκασε τους καταληψίες να αλλάξουν τακτική.

Τώρα, αντί για να αγοράζουν domains από εταιρείες που κατέχουν ήδη το trademark, καταχωρούν domain names που δεν έχουν καταχωρήσει ακόμα το το εμπορικό τους σήμα.

Παρακάτω είναι υπάρχει ένα infographic που δημιουργήθηκε από την IrishApps, μια εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά. Το infographic παρουσιάζει κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την κατάληψη του κυβερνοχώρου. Συμπεριλαμβάνει τις κορυφαίες στις οποίες το φαινόμενο είναι πολύ τακτικό, κορυφαίες βιομηχανίες, και τα trademarks που έχουν καταθέσει καταγγελίες.

Δείτε το infographic

Infographic

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).