To Facebook εξηγεί για πρώτη φορά τις βασικές αξίες του αλγόριθμου του News Feed

Είναι γνωστό ότι το λειτουργεί και κερδίζει από τα News Feed του. Έτσι το χαρακτηριστικό είναι ζωτικής σημασίας για το κοινωνικό δίκτυο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα μικρά αλλά σημαντικά tweaks στον αλγόριθμο του News Feed, για να δείχνει περισσότερο περιεχόμενο από τους φίλους σας ενδιαφέρουν, και πιθανώς λιγότερο από σελίδες. Το κοινωνικό δίκτυο εξήγησε όμως και για πρώτη φορά τις “βασικές αξίες που θέτουν τις κατευθυντήριες αρχές πίσω από κάθε βελτίωση στο News Feed σας εδώ και αρκετά χρόνια.”facebook screen

Μην περιμένετε καμία σημαντική ανακοίνωση, οι αξίες του Facebook είναι αρκετά προφανείς  στο σύνολο τους, αλλά είναι ωραίο να δείτε το σκεπτικό πίσω από κάθε μικρό tweak που έχει κάνει η εταιρεία.

“Οι φίλοι και η οικογένεια έρχονται πρώτοι”

Το Facebook αναφέρει ότι δίνει προτεραιότητα στα μηνύματα που δημοσιεύονται από τους στενούς φίλους και την οικογένεια πριν από κάθε άλλο είδος δημοσιεύσεων. Προσπαθεί να μάθει τις προτιμήσεις σας για τον ακριβή τύπο των δημοσιεύσεων που θέλετε να δείτε, ανάλογα με τα πράγματα που ανεβάζετε (, κείμενα από συγκεκριμένα άτομα κλπ), και τα εμφανίζει στην κορυφή του News Feed σας.

Μετά τους φίλους και την οικογένεια, η εταιρεία προσπαθεί κατ ‘αρχάς, “να σας ενημερώσει” με ιστορίες από τα τρέχοντα γεγονότα, ιστορίες διασημοτήτων, ή συνταγές.

Και δεύτερον “να σας διασκεδάσει.” Μερικές φορές αυτό σημαίνει ότι θα βλέπετε viral βίντεο ή αστείες φωτογραφίες. Το Facebook θέλει να είναι σίγουρο ότι το feed σας δεν θα είναι βαρετό.

“Μια πλατφόρμα για όλες τις ιδέες”

Το Facebook αναφέρει ότι προσπαθεί να συνδέσει τους ανθρώπους με ιδέες και ιστορίες που βρίσκουν πιο ουσιαστικές. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα εμφανίζει μόνο τις ιστορίες που μπορεί να βρίσκετε ευχάριστες, αλλά μάλλον και αυτές που μπορεί να είναι συναρπαστικές για εσάς.

Για παράδειγμα, μια μελέτη του Facebook πέρυσι έδειξε ότι πάνω από το ένα τέταρτο από τα links που μπορείτε να διαβάσετε στο News Feed σας είναι από τις αντίθετες πολιτικές απόψεις και οι άνθρωποι ενδιαφέρονται να ακούσουν την αντιπολίτευση, δεν έχει σημασία το πόσο έντονα διαφωνούν.

Το Facebook αναφέρει ότι ενώ δεν ευνοεί συγκεκριμένους τύπους ιδεών, εμφανίζει ιστορίες που οι περισσότεροι θέλουν να δουν περισσότερο στο News Feed τους.

“Αυθεντική επικοινωνία”

Με άλλα λόγια, ειλικρίνεια. Η εταιρεία αναφέρει ότι εργάζεται σκληρά για να διαδώσει γνήσιες ιστορίες και όχι φάρσες (hoax) ή πράγματα “παραπλανητικά και spammy”.

“Μπορείτε να ελέγξετε την εμπειρία σας”

Σας δίνει την επιλογή της κατάργησης, της παρακολούθησης ή της απόκρυψης μηνυμάτων (δημοσιεύσεων), καθώς και το κουμπί “Να βλέπω πρώτα” για να δίνετε προτεραιότητα. Αν αποκρύψετε ένα μήνυμα από κάποιον, αυτό δείχνει ότι πιθανά θέλετε να διαβάσετε λιγότερες ιστορίες από το εν λόγω πρόσωπο, και ο του News Feed αντιδρά αναλόγως.

“Συνεχής επανάληψη”

Το Facebook αναφέρει ότι βλέπει το project του σας “1 τοις εκατό final,” γι ‘αυτό αλλάζει συνεχώς το σχεδιασμό και την ανατροφοδότηση για να βελτιώσει το News Feed σας. Αναφέρει ότι θέλει ένα πιο διαφανές News Feed που κινείται προς τα εμπρός, ως εκ τούτου, η σημερινή ενημέρωση.

Οι Σελίδες θα εμφανίζονται λιγότερο και υψηλότερη προτεραιότητα έχουν οι φίλοι και η οικογένεια.

Ως μέρος αυτής της αλλαγής, το Facebook λέει ότι αναμένει “αυτή η ενημερωμένη ενδέχεται να προκαλέσει μείωση της κυκλοφορίας σε ορισμένες σελίδες.”

Το ποσό της μείωσης εξαρτάται από αυτούς που σας ακολουθούν. Εάν δημοσιεύσεις σας τείνουν να είναι το είδος που οι ακόλουθοι σας μοιράζονται με τους φίλους και την οικογένειά τους, η σελίδα σας θα πάει καλύτερα. Αλλά αν μοιράζεστε κυρίως δημοσιεύσεις χωρίς ενδιαφέρον οι σελίδες σας θα πατώσουν….

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).