IT Audit πρακτικές για επιχειρήσεις

Πολλοί ειδικοί προτείνουν ότι το IT auditing είναι το τέλειο πρώτο βήμα για τον εξορθολογισμό της διαδικτυακής ασφάλειας μιας εταιρείας.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα ανακαλύψετε γιατί ένας IT audit είναι απαραίτητος και ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε για να κάνετε αυτήν τη διαδικασία αποτελεσματική.

IT Audit: Γιατί είναι απαραίτητο;

Γνωρίζατε ότι τα ζητήματα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο έχουν προκαλέσει ζημίες στις εταιρείες πάνω από 200.000 δολλάρια. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία προέρχονται από μια αναφορά του CNBC που επισημαίνει επίσης ότι το 43% των κυβερνοεπιθέσεων πραγματοποιούνται σε μικρές επιχειρήσεις. Μόνο το 14% αυτών των ΜΜΕ είναι έτοιμοι να μπλοκάρουν και να ανακάμψουν από αυτές τις επιθέσεις.

Μέσω του IT auditing, μπορείτε να αποφύγετε το κόστος των διαδικτυακών απειλών , από το οικονομικό αντίκτυπο, την απώλεια δεδομένων και τη μείωση της αξιοπιστίας.

Η ανάγκη να συμβαδίζτει με τις συχνές ψηφιακές είναι ένας άλλος πρακτικός λόγος για τη διεξαγωγή του IT auditing. Τα εργαλεία λογισμικού και ς συχνά καθίστανται ξεπερασμένα καθώς οι προγραμματιστές παρουσιάζουν ενημερώσεις συχνά. Όμως μέσω ενός τακτικού ελέγχου, η εύρεση τρόπων για να παρακολουθείτε τις αλλαγές θα είναι ευκολότερη.

Η διαδικασία του IT assessment βοηθά τους επιχειρηματίες να προσδιορίσουν την υπάρχουσα κατάσταση και την ικανότητα των μέτρων ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Εάν το τρέχον πρότυπο ασφαλείας είναι αναποτελεσματικό, θα κυκλοφορήσει ένα νέο πρότυπο.

Βέλτιστες πρακτικές για χρήση για έναν αποτελεσματικό IT Audit

Για να εκτελέσετε μια απρόσκοπτη διαδικασία IT auditing, λάβετε υπόψη σας αυτές τις βέλτιστες πρακτικές:

  1. Ορίστε το πεδίο εφαρμογής, τις προτεραιότητες και τον σκοπό του ελέγχου. Πρόκειται να αξιολογήσετε μόνο το τμήμα πληροφορικής σας ή τις ψηφιακές διαδικασίες ολόκληρης της εταιρείας σας; Θέλετε να διασφαλίσετε την εμπιστευτικότητα, να διατηρήσετε την ακεραιότητα, να βελτιώσετε τις δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, να προστατεύσετε τα περιουσιακά στοιχεία ή να ελέγξετε τις διαδικτυακές δραστηριότητες; Οι απαντήσεις σας σε αυτές τις ερωτήσεις σας βοηθούν να ορίσετε τους στόχους και τα αναμενόμενα αποτελέσματα του ελέγχου.
  2. Καταγράψτε τις απειλές για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο που αντιμετωπίζετε. Εάν έχετε πραγματοποιήσει έλεγχο στο παρελθόν, ανατρέξτε σε αυτόν για μια λίστα με τις υπάρχουσες απειλές στον κυβερνοχώρο. Βοηθά επίσης να γνωρίζουμε τις κοινές διαδικτυακές απειλές για την ασφάλεια που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες (π.χ. κακόβουλο λογισμικό, ηλεκτρονικό ψάρεμα, παραβιάσεις DDoS και αδύναμα διαπιστευτήρια σύνδεσης).
  3. Δημιουργήστε αποτελεσματικά μέτρα ασφαλείας. Μπορείτε να ανατρέξετε στις αντίστοιχες οδηγίες αντιμετώπισης προβλημάτων για κάθε απειλή που βρέθηκε. Εκτός από τις τεχνικές της πληροφορικής, οι ειδικοί προτείνουν επίσης στις εταιρείες να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους σχετικά με τον καλύτερο τρόπο για να διατηρήσουν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο όσο προστατεύουν τη σωματική και ψυχική τους υγεία όταν εργάζονται. Μπορείτε να ξεκινήσετε αυτήν την πρωτοβουλία ρυθμίζοντας αντίγραφα ασφαλείας. Εγκαταστήστε προγράμματα προστασίας email και λογισμικού. Προγραμματίστε τακτική συντήρηση υλικού και ενημερώστε το λογισμικό. Είναι επίσης πρακτικό να υπάρχει ένα λογισμικό παρακολούθησης δικτύου για την παρακολούθηση ύποπτων δραστηριοτήτων και των συνηθισμένων σημείων στόχου των εγκληματιών στον κυβερνοχώρο.
  4. Χρήση επαγγελματικών υπηρεσιών. Ναι, είναι καλό να υπάρχει μια εσωτερική ομάδα για να πραγματοποιεί τακτικά τον έλεγχο της ασφάλειας, αμέσως μετά από κάποια ειδοποίηση. Ωστόσο, είναι επίσης συνετό να αξιοποιήσετε τα εργαλεία τελευταίας και την εμπειρία των επαγγελματιών τρίτων προσώπων. Μπορείτε να βασιστείτε σε ειδικούς για μια έντιμη, κριτική και επαγγελματική απόδοση, βοηθώντας σας να αποφύγετε τρωτά σημεία.
  5. Ενημερώστε τους πάντες στην εταιρεία σας. Πριν από την αξιολόγηση, βοηθά επίσης στη διοργάνωση μιας συνάντησης σε ολόκληρη την εταιρεία. Προσανατολίστε την ομάδα σας για το τι θα συμβεί και ενθαρρύνετε την πλήρη συνεργασία τους, ειδικά εάν απαιτείται να απαντήσουν σε έρευνες ή ερωτήσεις. Κατά τη της συζήτησης, θα μπορούσατε επίσης να παρουσιάσετε το πρόγραμμα της εταιρείας και να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν σημαντικά γεγονότα ή συναντήσεις κατά τον έλεγχο. Προσκαλέστε τρίτους συμβούλους πληροφορικής για να βοηθήσετε και να σχεδιάσετε τον καλύτερο χρόνο για να πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση.
Πόσο συχνά πρέπει να γίνεται IT Audit;

Η συχνότητα του ελέγχου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ο προϋπολογισμός και το πρόγραμμα είναι σημαντικά ζητήματα. Οι αξιολογήσεις είναι επίσης απαραίτητες εάν διαθέτετε σημαντικές αλλαγές στα υπάρχοντα συστήματά σας. Τα πρότυπα συμμόρφωσης της κυβέρνησης και του κλάδου υποχρεώνουν επίσης τις εταιρείες να διενεργούν έλεγχο πληροφορικής για την τήρηση των συμφωνιών των ενδιαφερομένων.

Λαμβάνοντας υπόψη τα πιθανά ζητήματα οικονομικής απώλειας και αξιοπιστίας που ενδέχεται να προκαλέσουν η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, δεν πρέπει να θεωρείτε δεδομένο τον έλεγχο των συστημάτων.  Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι εξίσου σημαντική με την υγεία και την ασφάλεια στο χώρο εργασίας. Τελικά, ο σκοπός ενός ελέγχου ασφάλειας στον κυβερνοχώρο είναι να προστατέψετε τον ψηφιακό σας χώρο και την παρουσία σας στο ως και τρόπος για να διατηρήσετε τις συμβάσεις σας με τους ενδιαφερόμενους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Anastasis Vasileiadis

Οι μεταφράσεις είναι σαν τις γυναίκες. Όταν είναι ωραίες δεν είναι πιστές και όταν είναι πιστές δεν είναι ωραίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).