Google τι λέει για την παραπληροφόρηση;

Η Google πιστεύει ότι η μακροπρόθεσμη επιτυχία στον μετριασμό της παραπληροφόρησης και της ξένης επιρροής μέσω των κοινωνικών δικτύων βασίζεται στην ανάπτυξη μιας κουλτούρας ασφάλειας στο δια σε ολόκληρη την κοινωνία, μαζί με την συνεχιζόμενη “συνεργασία” μεταξύ της βιομηχανίας, της τεχνικής κοινότητας και της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με την Google, τέτοιες προσπάθειες πρέπει να συνδυάζονται με ασταμάτητες προσπάθειες εκπαίδευσης χρηστών και οργανισμών, από μαθητές σχολείων έως ηλικιωμένους και υπαλλήλους εταιρειών για τον τρόπο διασφάλισης της διαδικτυακής τους παρουσίας και για “εφαρμογή μιας κριτικής σκέψης στις πληροφορίες που βλέπουν και καταναλώνουν”.

Οι παρατηρήσεις έγιναν με την υποβολή μιας πρότασης από την εταιρεία [PDF] στο Select Committee on Foreign Interference through Social Media της Αυστραλίας. Η πρόταση περιείχε επίσης και μια επισκόπηση του έργου που έκανε η εταιρεία για να αντιμετωπίσει τις συντονισμένες επιρροές και άλλες επιθέσεις προέρχονται από κυβερνήσεις.

Κατά την υποβολή της πρότασης στην επιτροπή που εξετάζει τον κίνδυνο που ενέχει κάποια ξένη παρέμβαση στα social media, η Google ανέφερε είπε ότι παίρνει την ευθύνη της “πολύ σοβαρά”.

“Ο τρόπος με τον οποίο εταιρείες όπως η Google αντιμετωπίζουν αυτές τις ανησυχίες έχει αντίκτυπο στην κοινωνία και στην εμπιστοσύνη που έχουν οι χρήστες στις υπηρεσίες μας”, αναφέρει η εταιρεία.

“Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουμε με την παροχή διαφάνειας στις πολιτικές μας, την πρόσκληση σχολίων, τη δυνατότητα των χρηστών να κατανοήσουν και να ελέγξουν τη διαδικτυακή τους εμπλοκή, να συνεργαστούμε με τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, την κοινωνία των πολιτών και τους ακαδημαϊκούς σε όλο τον κόσμο για την ανάπτυξη λογικών, αποτελεσματικών πολιτικών και διαδικασιών.”

Κατά την υποβολή της πρότασης, η Google ανέφερε ότι οι αλγόριθμοί της δεν μπορούν να προσδιορίσουν εάν κάποιο περιεχόμενο είναι αληθινό ή όχι, ούτε μπορούν να εκσουν την πρόθεση του δημιουργού του, διαβάζοντας μόνο μια σελίδα. Ανέφερε βέβαια ότι υπάρχουν σαφείς περιπτώσεις πρόθεσης χειραγώγησης ή εξαπάτησης των χρηστών.

“Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος ειδήσεων που ισχυρίζεται ότι περιέχει “αναφορές από την Καμπέρα της Αυστραλίας”, αλλά του οποίου η δραστηριότητα που καλύπτει δείχνει να είναι από την Ανατολική Ευρώπη, είναι πιθανό να μην είναι διαφανής με τους χρήστες σχετικά με τις λειτουργίες της ή ότι μπορούν να την εμπιστευθούν για να μάθουν νέα από πρώτο χέρι.”

Από τις αρχές του 2020, η Google δήλωσε ότι είχε παρατηρήσει ένα αυξανόμενο αριθμό επιτιθέμενων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων από το Ιράν και τη Βόρεια Κορέα, να πλαστογραφούν πρακτορεία ειδήσεων ή δημοσιογράφους. Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η Google έστειλε 1.755 προειδοποιήσεις σε χρήστες των οποίων οι λογαριασμοί ήταν στόχοι επιτιθέμενων από κάποια κυβέρνηση.

Η Google ανέφερε επίσης ότι εντόπιζε 18 εκατομμύρια κακόβουλα και μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος στο Gmail την μέρα για τον COVID-19, καθώς και περισσότερα από 240 εκατομμύρια καθημερινά μηνύματα spam που σχετικά με τον ιό.

“Τα μοντέλα μηχανικής ς μας έχουν εξελιχθεί για να κατανοούν και να φιλτράρουν αυτές τις απειλές και συνεχίζουμε να αποκλείουμε περισσότερο από το 99,9% των ανεπιθύμητων μηνυμάτων, ηλεκτρονικού ψαρέματος και κακόβουλου λογισμικού από το να προσεγγίζουν τους χρήστες μας.

“Έχουμε μια σημαντική ευθύνη έναντι των χρηστών μας και των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε για να περιορίσουμε τις προσπάθειες εκείνων που στοχεύουν στη διάδοση ψευδών πληροφοριών στις μας”.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).