Οι 7 πιο δημοφιλείς πάροχοι email, εναλλακτικοί του Gmail

Ψάχνετε κάτι διαφορετικό από το Gmail; Δείτε αυτούς τους δημοφιλείς παρόχους email που προσφέρουν διαφορετικά και που ίσως για μερικούς χρήστες να είναι και καλύτεροι από το Gmail.

Το Gmail βγήκε στην αγορά το 2004 και θεωρείται ο πιο δημοφιλής πάροχος email στον κόσμο. Σήμερα, η διαθέτει περισσότερους από 1,5 δισεκατομμύρια χρήστες και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Αλλά ποιοι άλλοι δωρεάν πάροχοι email υπάρχουν στην αγορά; Εάν δεν θέλετε πλέον ένα λογαριασμό Gmail, ακολουθεί μια λίστα με τις καλύτερες υπηρεσίες email από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε.

1. Microsoft Outlook

Η ορολογία “Outlook” προκαλεί σύγχυση . Η Microsoft έκανε κακή δουλειά στο να κάνει διάκριση μεταξύ των δωρεάν λογαριασμών email της, της δωρεάν εφαρμογής Windows και της εφαρμογής Office 365. Ευτυχώς, αν θέλετε απλώς έναν δωρεάν λογαριασμό email, δεν χρειάζεται να μπλοκάρετε στις λεπτομέρειες. Απλώς πηγαίνετε στο outlook.com και εγγραφείτε για μια διεύθυνση του στυλ το_ονομα_σας@outlook.com.

Η υπηρεσία έχει ξεπεράσει το για να γίνει ο δεύτερος πιο δημοφιλής δωρεάν πάροχος email στον κόσμο. Η χρήση ενός λογαριασμού Outlook συνοδεύεται από σημαντικά οφέλη. Επειδή λειτουργεί από τη Microsoft, ενσωματώνεται σε μεγάλο βαθμό στο λειτουργικό σύστημα των Windows 10. Λειτουργεί επίσης απρόσκοπτα με την εφαρμογή Outlook Office 365.

2. Yahoo

Το Yahoo είναι και αυτό ένα από τα πρώτα δωρεάν emails που ξεκίνησε το 1994. Παρέχει και άλλες υπηρεσίες όπως το Yahoo Mail, το Yahoo News και το Yahoo Groups.

Το Yahoo Mail ως υπηρεσία έχει καλές δυνατότητες αποκλεισμού spam. Παρέχει επίσης και ένα TB αποθηκευτικό χώρο. Στα πλεονεκτήματά του ξεχωρίζουν η ύπαρξη φίλτρων ανεπιθύμητων μηνυμάτων, η , σας επιτρέπει να δημιουργήσετε 500 διευθύνσεις μιας χρήσης χωρίς να περιέχει τα προσωπικά σας δεδομένα, μπορεί να εισάγει επαφών από ένα αρχείο, λογαριασμό Facebook, Google ή Outlook, παρέχει ημερολόγιο, αποκλεισμό αποστολέων και άλλα.

Στα μειονεκτήματα του θα λέγαμε ότι σε σύγκριση με άλλους, έχει λιγότερα φίλτρα ή κανόνες, για να επισυνάψετε ένα αρχείο, θα πρέπει να είναι διαθέσιμο τοπικά στη συσκευή σας καθώς δεν υποστηρίζει την επισύναψη διαδικτυακών αρχείων, έχει διαφημίσεις στο Inbox.

Η μορφή διεύθυνσης του email είναι : το_ονομα_σας@yahoo.com και είναι αρκετά διάσημο στις ΗΠΑ. Αυτή την στιγμή είναι στο Νο3 της λίστας των πιο δημοφιλών παρόχων email με 250 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

3. Zoho Mail

Το Zoho Mail είναι ένας από τους νεότερους παρόχους. Υπάρχει από τον Οκτώβριο του 2008. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, η υπηρεσία εξελίχθηκε γρήγορα σε έναν από τους καλύτερους δωρεάν παρόχους email (εκτός της τρόικας Gmail, Yahoo και Outlook). Παρέχει υπηρεσίες χωρίς διαφημίσεις, ακόμη και για δωρεάν χρήστες και έχει περισσότερους από 12 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσα σε λίγα χρόνια.

Η εφαρμογή προσφέρει ό, τι θα περίμενε κανείς από έναν δωρεάν πάροχο email, συμπεριλαμβανομένων φακέλων πολλαπλών επιπέδων, προβολών συνομιλίας, οργάνωσης εισερχομένων και απόθεσης και φίλτρα. Το Zoho Mail σας επιτρέπει επίσης να συνδυάσετε τα δωρεάν email με τον σας.

Το Zoho Mail είναι μέρος μιας μεγαλύτερης σουίτας παραγωγικότητας γραφείου. Η υπηρεσία είναι πλήρως ενσωματωμένη στα Έγγραφα Zoho – μια εναλλακτική λύση του Microsoft Office που σας επιτρέπει να δημιουργείτε, να επεξεργάζεστε και να συνεργάζεστε σε έγγραφα κειμένου, παρουσίασης και υπολογιστικού φύλλου.

4. iCloud

Το iCloud αντιπροσωπεύει το εγχείρημα της Apple σε δωρεάν email. Οι περισσότεροι χρήστες Mac, iPad και έχουν λογαριασμό. Το ίδιο το iCloud είναι μια ολιστική υπηρεσία cloud. Υποστηρίζει άλλες υπηρεσίες της Apple, όπως το Find My iPhone, το Photo Stream, το και το iCloud Drive. Η αλληλογραφία είναι μόνο μια πτυχή της εφαρμογής.

Η εφαρμογή διαθέτει 850 εκατομμύρια χρήστες, αλλά δεν είναι σαφές πόσοι από αυτούς χρησιμοποιούν μια διεύθυνση email @ iCloud.com.

Όπως το Outlook.com και η Microsoft, το iCloud ενσωματώνεται απρόσκοπτα με τον προεπιλεγμένο πελάτη αλληλογραφίας της Apple σε macOS και iOS. Σε κινητά, μπορείτε να προσθέσετε οποιονδήποτε αριθμό παρόχων email στην εφαρμογή. Στον πελάτη ιστού, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση μόνο στη διεύθυνση @ icloud.com.

Όλοι οι χρήστες του iCloud αποκτούν δωρεάν χώρο αποθήκευσης 5 GB. Εκτός από έγγραφα, φωτογραφίες και άλλα δεδομένα, τυχόν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνετε υπολογίζονται στο όριο. Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να πληρώσετε για περισσότερο χώρο αποθήκευσης εάν το iCloud είναι ο πάροχος της επιλογής σας.

5. AOL Mail

Το AOL Mail είναι η δωρεάν υπηρεσία email του παππού σας. Πρωτοεμφανίστηκε τον Μάρτιο του 1993, και είναι κατά τρία χρόνια μεγαλύτερο από το Hotmail, τέσσερα χρόνια μεγαλύτερο από το Yahoo Mail και σχεδόν δέκα χρόνια μεγαλύτερο από το Gmail.

Λόγω της ηλικίας του, έχει μια τεράστια βάση χρηστών. Ωστόσο, τα νούμερα μειώνονται τα τελευταία χρόνια. Το 2006, είχε 50 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες και μόλις το 2010 ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος πάροχος email στον κόσμο. Σήμερα, ο αριθμός των ενεργών χρηστών είναι κάτω από πέντε εκατομμύρια.

Από την άλλη αν και το AOL Mail είναι ένα αναγνωρίσιμο με εκατομμύρια χρήστες, που υπάρχει από 1996, ίσως να μην είναι και τόσο δημοφιλές σε μία εμπορική συναλλαγή. Αν θέλετε να πιάσετε εργασία και δώσετε το AOL Mail στα στοιχεία επικοινωνίας σας, ίσως οι πιθανοί εργοδότες να το σκεφτούν αν δουν ότι έχετε κολλήσει το 1996.

6. ProtonMail

Παρόλο που το ProtonMail είναι σχετικά νεοεισερχόμενο στον κόσμο του email, έχει εξελιχθεί γρήγορα σε δημοφιλή πάροχο χάρη στην έντονη εστίασή του στην εμπιστευτικότητα.

Η ιδρύθηκε στο CERN στην Ελβετία το και εξακολουθεί να παραμένει εκεί. Ως εκ τούτου, επωφελείται από τον Ομοσπονδιακό Νόμο περί Προστασίας Δεδομένων της Ελβετίας και το Ομοσπονδιακό Διάταγμα Προστασίας Δεδομένων. Και τα δύο παρέχουν μερικές από τις ισχυρότερες προστασίες ς της ιδιωτικής ζωής.

Το πιο σημαντικό, ωστόσο, το ProtonMail χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση από την πλευρά του πελάτη για να προστατεύσει το περιεχόμενο ενός μηνύματος πριν φτάσει στους διακομιστές της εταιρείας. Πράγματι, ο τρόπος με τον οποίο η ProtonMail σχεδίασε τα συστήματά της σημαίνει ότι η εταιρεία δεν έχει την τεχνική ικανότητα στα μηνύματά σας.

Αυτό εξαλείφει τον κίνδυνο να υποχρεωθεί να παραδώσει το περιεχόμενο ενός email σε τρίτο πρόσωπο ή υπηρεσία. Είναι μια πολύ διαφορετική προσέγγιση από αυτήν που ακολουθούν περισσότεροι κύριοι πάροχοι, όπως το Gmail και το Outlook.

Υπάρχουν και άλλες λειτουργίες, όπως υποβολή ελάχιστων πληροφοριών που απαιτούνται κατά την εγγραφή, χωρίς παρακολούθηση ή καταγραφή των συνεδριών σας και μηνύματα που καταστρέφονται αυτοκαταστροφικά.

7. GMX Mail

Το GMX Mail είναι θυγατρική εταιρεία της United Internet, ενός από τους μεγαλύτερους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου στη Γερμανία. Η δωρεάν υπηρεσία αλληλογραφίας κερδίζει δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια.

Παρά το γεγονός ότι έχει μόνο περίπου 15 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, εξακολουθεί να κάνει άνετα τους δέκα πρώτους δωρεάν παρόχους email από άποψη αριθμών χρηστών.

Από άποψη λειτουργικότητας, θα έχετε 1 GB αποθήκευσης αρχείων, όριο συνημμένων 50MB και υποστήριξη τόσο για IMAP όσο και για POP. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι προσφέρει 65 GB αποθήκευσης email που αρκεί για να μην τελειώσει ποτέ ο χώρος. Δυστυχώς, δεν διαθέτει αναγνώστη RSS και προβολή συνομιλίας.

Ποιον πάροχο email προτιμάτε;
Ποια είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για το Gmail; Κάθε ένα έχει διαφορετικά οφέλη, αλλά όλα έχουν το κοινό γνώρισμα να είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ ορισμένων υποομάδων χρηστών.

Τελικά, εξαρτάται από το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε, τις που χρησιμοποιείτε, τις λειτουργίες που είναι σημαντικές για εσάς και την μόδα που επικρατεί στην χώρα σας. Όπως πάντα, η καλύτερη προσέγγιση είναι να δοκιμάσετε μερικές από τις διαφορετικές υπηρεσίες προτού δεσμευτείτε.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).