Το Opera διαφημίζει τη version 15 με base jump – βίντεο

 

Με το ντεμπούτο του 15 , η νορβηγική εταιρεία ξεκινά ένα επιθετικό μάρκετινγκ. Επιδιώκει οι χρήστες να στραφούν στο νέο πρόγραμμα περιήγησης στοχεύοντας περισσότερο σε αυτούς που χρησιμοποιούν ήδη άλλους .

Η εταιρεία του Opera ξεκινά την εντυπωσιακή εκστρατείας της Off the Wall  και με τίτλο “Opera Browser – Made to Discover ” [Πρόγραμμα περιήγησης Opera – Εξερευνήστε το] .

Στην ουσία, πρόκειται για μια ταινία μικρού μήκους από ένα [άλμα στο κενό από σταθερό εδαφικό σημείο] στο Lysefjorden της Νορβηγίας.

 Η διαφήμιση προσπαθεί να συνδέσει το πρόγραμμα περιήγησης Opera και τα νέα χαρακτηριστικά που έχει με ένα τεχνολογικό άλμα των χρηστών προς αυτό.

Υπάρχει επίσης μια ιστοσελίδα όπου μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το άλμα, την όμορφη τοποθεσία, και το Όπερα 15 το ίδιο.

  Chrome Cookies View : Προβολή όλων των Cookies του Chrome

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


89  +    =  98