Bing 15,8% αύξηση στο web traffic μετά την κυκλοφορία του chatbot

Η κυκλοφορία (web traffic) στον ιστότοπο Bing της Microsoft αυξήθηκε μετά από την κυκλοφορία του chatbot.

Οι χρήστες του Διαδικτύου φαίνεται να χρησιμοποιούν περισσότερο το Bing της Microsoft από τότε που η εταιρεία κυκλοφόρησε το νέο chatbot με το GPT-4, αυξάνοντας τις επισκέψεις στην ιστοσελίδας κατά 15,8%.

webtraffic

Η Microsoft διέθεσε το Bing σε άτομα που εγγράφηκαν σε μια λίστα αναμονής στις 7 Φεβρουαρίου και από τότε έχει αποκτήσει εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες. Εν τω μεταξύ, η Google έμεινε πίσω και κυκλοφόρησε το Bard την προηγούμενη Τρίτη.

Η πρωτιά έδωσε στη Microsoft μια ώθηση στην επισκεψιμότητα στον ιστό και τώρα η πρόκληση της εταιρείας είναι να διατηρήσει την ανάπτυξη και να κερδίσει τους χρήστες της Google.

Ο Gil Luria, αναλυτής στην D.A. Davidson & Co, μια επενδυτική εταιρεία, δήλωσε στο Reuters ότι

“Η Bing έχει λιγότερο από το ένα δέκατο του μεριδίου αγοράς της Google, επομένως ακόμα κι αν μετατρέψει ένα [τοις εκατό] ή το [τοις εκατό] των χρηστών, θα είναι ουσιαστικά επωφελές για την Bing και Microsoft”.

Οι αυξημένες προβολές σελίδων θα βελτιώσουν την επιχείρηση της διαδικτυακής και ς της Microsoft, σε μια περιοχή που κυριαρχείται από την Google.

Η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Similarweb διαπίστωσε ότι από τις 7 Φεβρουαρίου έως τις 20 Μαρτίου, οι επισκέψεις σελίδων στην Google μειώθηκαν κατά ένα τοις εκατό. Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε αν αυτή η μικρή πτώση έχει κάποια σχέση με το Bing και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν αυτό αλλάξει στο μέλλον τώρα που αρχίζει να κυκλοφορεί δειλά δειλά και ο Bard της Google.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.
web traffic,bing,chatbot,Bing chatbot

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).