Πόσα έξοδα επικοινωνιών συνεπάγεται ένας καταστροφικός σεισμός;

OTE, Forthnet, Cosmote, Vodafone και Wind αναγνωρίζοντας την σημασία της τηλεφωνικής επικοινωνίας των ανθρώπων που κατοικούν στην Κεφαλλονιά και στην Ιθάκη μετά τις αλλεπάλληλες ισχυρές σεισμικές δονήσεις έσπευσαν και συνεχίζουν να προσφέρουν δωρεάν επικοινωνία και να εγγυώνται την διαθεσιμότητα των δικτύων τους.

earthquake(Φωτογραφία:  AFP/ΑΠΕ )
Από την άλλη, οι προσφορές τους αναδεικνύουν πόσο αυξημένα θα ήταν τα έξοδα επικοινωνιών μετά από έναν καταστροφικό σεισμό εάν το δεν τα καλύπτει. Υπάρχει η ανάγκη για περισσότερες κλήσεις μεγαλύτερης διάρκειας και μάλιστα από τηλέφωνο, η ανάγκη προσωρινής διακοπής τηλεφωνικής σύνδεσης που χρεώνει πάγιο, ακολουθεί η χρέωση για την αποκατάσταση της προσωρινής διακοπής, τέλη ς γραμμής σε νέο -προσωρινό και έπειτα μόνιμο- χώρο διαμονής… Σε χειρότερη θέση βρίσκονται όσοι είχαν ληξιπρόθεσμες οφειλές και είχαν φραγή ή δεν είχαν διαθέσιμα λεπτά ομιλίας που δεν καλύπτονται από το δίκτυό τους σε τέτοιες περιστάσεις. Εδώ συγκεντρώσαμε όλες τις ενέργειες για τις οποίες μας ενημέρωσαν δίκτυα σταθερής ή/και κινητής τηλεφωνίας:

Χρήστες του δικτύου της Wind

Η WIND δηλώνει ότι βρίσκεται στο πλευρό των συνδρομητών στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές, Κεφαλλονιά και Ιθάκη, και προσφέρει δωρεάν επικοινωνία ως το τέλος Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα, η WIND καλύπτει το πάγιο του Φεβρουαρίου 2014 για τους πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας WIND, ιδιώτες και επιχειρήσεις, έχουν επίσης δωρεάν ένα μηνιαίο πάγιο.
Σε περίπτωση που αιτηθούν προσωρινή διακοπή της τηλεφωνικής τους σύνδεσης μέχρι 31/3/2014, η WIND δεν θα χρεώσει τα τέλη διακοπής ως 6 μήνες. Όσοι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας WIND διέμεναν σε κτίσματα που κρίθηκαν ακατάλληλα για χρήση δεν θα χρεωθούν τέλη μεταφοράς της γραμμής στο νέο χώρο διαμονής τους.

Οι κάτοχοι καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q ως τις 28/02/14 έχουν δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών.

Σε ό,τι αφορά τη χρήση του δικτύου της WIND στις περιοχές, η εταιρεία δηλώνει πως η λειτουργία του συνεχίζεται απρόσκοπτα και η διαθεσιμότητά του παραμένει σε υψηλότατο επίπεδο. Παρά το γεγονός ότι η ζήτηση των υπηρεσιών κινητής έχει επανέλθει σε ομαλά επίπεδα ύστερα από την κορύφωση (+450%) την ημέρα του σεισμού, τεχνικό κλιμάκιο της WIND παραμένει στην Κεφαλλονιά παρακολουθώντας από κοντά τις εξελίξεις στην . Σημειώνεται ότι στην Κεφαλλονιά έχει σταλεί και αυτοκινούμενος σταθμός βάσης ο οποίος είναι σε ετοιμότητα και θα λειτουργήσει συμπληρωματικά αν υπάρξει ανάγκη.

Νωρίτερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου της WIND, το οποίο παρακολουθεί τη λειτουργία του δικτύου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας σε 24ωρη βάση πανελλαδικά, η κίνηση στην Κεφαλλονιά αμέσως μετά το σεισμό της 26ης εμφάνισε κορύφωση +450% στις κλήσεις από το κινητό και διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα τόσο στις 26 όσο και στις 27 Ιανουαρίου (+95% σε σχέση με μία συνήθη ημέρα).

Χρήστες του δικτύου της Vodafone

Η Vodafone επίσης στέκεται κοντά σε όλους τους συνδρομητές της που ζουν στην πληγείσα από το σεισμό περιοχή της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης και παρέχει στους συνδρομητές συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 1.500 γραπτά μηνύματα προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και 1500 ΜΒ Μobile Ιnternet (ισχύει για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες, από 1/2/2014  και για ολόκληρο το Φεβρουάριο, επιπλέον της ενσωματωμένης χρήσης που έχουν στο πρόγραμμά τους).
Οι συνδρομητές καρτοκινητής Vodafone έχουν δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 1500 γραπτά μηνύματα προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και 1500ΜΒ Μobile Ιnternet (αφορά σε όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής, από 1/2/2014  έως 8/2/2014, προσφορά που επεκτάθηκε και από τις 8 έως τις 28 Φεβρουαρίου στην συνέχεια, επιπλέον οποιουδήποτε πακέτου ή bonus έχουν πιθανά ενεργοποιημένο).
Επιπλέον, η Vodafone σταματάει τη φραγής εξερχόμενων ή εισερχόμενων κλήσεων στους συνδρομητές συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014.

Χρήστες του δικτύου της Forthnet/συνδρομητές ΝOVA

H Forthnet για τη διευκόλυνση των κατοίκων της Κεφαλλονιάς που δοκιμάζονται αυτές τις ημέρες, παρατείνει έως τις 28 Φεβρουαρίου 2014 όλες οι ληξιπρόθεσμες οφειλές λογαριασμών, χωρίς καμία επίπτωση στην παροχή των υπηρεσιών και χωρία καμία επιπλέον επιβάρυνση για τους συνδρομητές Forthnet ή Nova. Επιπρόσθετα, δωρεάν θα γίνεται η επίσκεψη τεχνικού και η επισκευή του κάτοπτρου σε όσους συνδρομητές Nova υπέστη ζημιά το κάτοπτρο. Για περισσότερες πληροφορίες, οι κάτοικοι παραπέμπονται στο Κατάστημα Forthnet Αργοστολίου, που βρίσκεται στη Λεωφόρο Βεργωτή 52 (τηλέφωνο επικοινωνίας 2671025271).

Χρήστες του δικτύου της COSMOTE

Η COSMOTE για να διευκολύνει τους συνδρομητές της στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης, προσφέρει από τις 31 Ιανουαρίου και μέχρι τις 28/2/2014 δωρεάν όλες τις κλήσεις ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής (καθημερινά 1500 λεπτά επιπλέον του προγράμματος, σε όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου, καρτοκινητής). Επίσης, παύει τις διαδικασίες φραγής μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.

Χρήστες του δικτύου ΟΤΕ

Στο ίδιο πλαίσιο ο ΟΤΕ παρέχει δωρεάν τα πάγια τέλη σύνδεσης σταθερής τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης ΟΤΕ TV για το διάστημα από 26/1/2014 έως και 28/2/2014, για όλους τους Οικιακούς και Εταιρικούς πελάτες με διεύθυνση κατοικίας/έδρα στο Νομό Κεφαλλονιάς.
Σε όσους πελάτες του ΟΤΕ αιτηθούν προσωρινή διακοπή της τηλεφωνικής τους σύνδεσης μέχρι 31/3/2014 ο ΟΤΕ δεν θα χρεώσει τα πάγια τέλη για όλο το διάστημα που η σύνδεσή τους θα βρίσκεται σε προσωρινή διακοπή (έως 6 μήνες) και δεν θα χρεώσει το τέλος για την αποκατάσταση διακοπής της σύνδεσης μέχρι 30/09/2014.

Ακόμα, δεν θα χρεώσει τα τέλη μεταφοράς γραμμής από τα ακατάλληλα για χρήση κτίσματα σε χώρους προσωρινής διαμονής, καθώς και στη συνέχεια από την προσωρινή στη μόνιμη διαμονή έως το τέλος του 2014.

Ο Όμιλος ΟΤΕ δηλώνει τέλος ότι θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό των κατοίκων της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και υλοποιώντας όπου είναι δυνατό πολιτικές αλληλεγγύης για τους συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη.

 

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).