Cosmote μια εταιρεία με πρόβλημα συστημικό

Δύο ώρες μετά την χθεσινή δημοσίευση “Cosmote μια εταιρεία για τα μανταλάκια”, μας κάλεσαν από την Cosmote στο κινητό του iGuru.gr.

Η κοπέλα που μας κάλεσε ήταν ευγενικότατη και μας ζήτησε χρόνο να διερευνήσει το συμβάν, αναφέροντας στο τέλος της ς ότι θα επικοινωνήσει και πάλι μαζί μας. Χθες το απόγευμα δέχτηκα μια κλήση από το 13888 για να με ενημερώσουν ότι θα με καλέσουν σήμερα.cosmote

Πραγματικά σήμερα κατά τις 12:00 με κάλεσε ο κ. Γιαννικόπουλος Ευστράτιος, προϊστάμενος του τμήματος προσφορών Cosmote e-Value.

Τα νέα ήταν καλά, αρχικά ο κ. Γιαννικόπουλος ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία και μου πρότεινε την άμεση των 4 αριθμών από τη NOVA στην Cosmote, χωρίς την καταβολή κάποιας εγγύησης.

Μαζί με αυτό, σαν έμπρακτη συγνώμη ανέφερε ότι οι δύο πρώτοι μήνες της υπηρεσίας θα είναι .

Δέχτηκα την προσφορά, αλλά είχα μια ερώτηση, η οποία απαντήθηκε πολύ διπλωματικά. Η ερώτησή μου ήταν φυσικά, γιατί επιλέχθηκα να πληρώσω 440 ευρώ εγγύηση από την στιγμή που δεν χρωστάω κάτι στην εταιρεία.

Η απάντηση ” το λάθος ήταν συστημικό” με άφησε με περισσότερα ερωτήματα. Το είναι λάθος; Ποιος διοικεί το σύστημα; Μπορεί το σύστημα να ελέγχει για χρέη σε τρίτους;

Όμως το ερώτημα που με απασχολεί περισσότερο είναι και το “Τι θα γινόταν αν δεν είχα πρόσβαση να γράψω την περιπέτειά μου σε ένα site σαν το iGuru.gr;”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.086 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

34 Comments

Leave a Reply
  1. Κοσμοτε εδώ και 14 μέρες με έχουν αφήσει χωρίς τηλ και Ίντερνετ δεν χρωσταω κανένα λογαριασμό και η απάντηση τους σε καθημερινή επικοινωνία είναι :μάλιστα κύριε έχουμε δώσει επίσπευση Δίνουν επίσπευση κάθε μέρα που επικοινωνώ μαζί τους όλες οι συνομιλίες μας είναι ηχογραφημένες έχω ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
    Σε Εταιρικα κινητά επίσης για ανανεωση μου δίνουν μια προσφορά και την επόμενη μέρα δεν ισχυει και όταν ρωτάω γιατί μου απαντάνε άλλαξαν οι τιμές προς τα πάνω και τους απαντάω συγνώμη χτες μου δώσατε προσφορά ανανέωσης και μετά απο μια μέρα ανεβάσετε την τιμή προσφοράς χρηματιστήριο είστε ; Και αυτά επίσης ηχογραφημένα

  2. Καλησπερα!
    Έκανα ακριβώς την ίδια διαδικασία, μια ώρα στα τηλέφωνα να κάνω τη σύνδεση 2 κινητών και ενός σταθερού, συμφωνήσαμε σε όλα και κλείσαμε ραντεβού για το συμβόλαιο και τις κάρτες sim. Ο κουριερ δεν εμφανίστηκε ποτέ, τους καλούσα 2 μέρες και μου είπαν ότι θα το διερευνήσουν και θα με καλέσουν. ΠΟΤΕ!!Τους κάλεσα μια εβδομάδα μετά και μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω 380 ευρώ για εγγύηση! Αλλά δεν μπήκε ποτέ κανείς στον κόπο να με ενημερώσει νωρίτερα! Και ενω μ ειπαν οτι η εγγυηση βγηκε 48 ωρες μετα την πρωτη επικοινωνία, όταν κάλεσα να ενημερώσω ότι δεν ήρθε ο κουριερ δεν μπήκαν στον κόπο να μου το πουν! Έπρεπε να περιμένω 1 εβδομάδα και να ξανακαλεσω! Η χειρότερη εταιρεία ever! Τραγικοί!!!

  3. Λογικα ήσουν κακός πελάτης σε άλλες εταιρίες και γι’αυτό να στα ζητούν. Υπάρχει μια εταιρία που καταγράφει την πιστοληπτική συμπεριφορά των συνδρομητών στις ελληνικές εταιρίες και μοιράζεται την βάση της με όλες τις εταιρίες σταθερής κ κινητής.

    • Έπαθα το ίδιο και εγώ και δεν είχα ποτε συμβόλαιο πριν με καμία εταιρεία!

  4. Εάν δεν ήσασταν το iguru και ήσασταν ένας οποιοσδήποτε μέσος συμπολίτης μας, το πιθανότερο είναι να κάνατε “τουμπεκί” και να σκάγατε τα 400…
    Δυστυχώς.. κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν υπάρχει συστημικό πρόβλημα αλλά μιά “οργανωμένη ανοργανωσιά” ( στο πιό αθώο σενάριο ), η οποία ευνοεί την ανομία και την λαμογιά.
    Από την στιγμή μάλιστα που κανείς “δεν ασχολείται”, ενισχυεται η θέση του ισχυρού να κάνει κυριολεκτικά ότι θέλει, επειδή απλά… μπορεί.

  5. Φανταστείτε να τρέχαμε τον ΟΣΕ..θα Χαν στουκαρει κ αυτοί..

    Στην δική μου περίπτωση, με το συστημικό λάθος…ήρθα από Voda..στο neo…αλλά η εφαρμογή δεν επιτρέπει να φορτίζω το νούμερο μου και με ριξαν σε what’s up…έχοντας χάσει τα προνόμια του εν λόγω πακετου

  6. Αυτή η διπλωματική απάντηση “συστημικό λάθος” είναι απλά η εύκολη απάντηση για να αποφύγει να δώσει εξηγήσεις. Θεωρητικά υπάρχει ένας αλγόριθμος που ελέγχει σε όλες τις εταιρίες αν υπάρχει παλαιό υπόλοιπο ή κάποια οφειλή οπουδήποτε αλλού κ αν βρεθεί, απλά βγάζει εγγύηση το σύστημα. Πρακτικά τώρα έχω δει πολλές φορές αυτό να μην ισχύει, να μην υπάρχει πουθενά καμία οφειλή κ απλά να βγάζει εγγύηση το σύστημα τους… Δυστυχώς σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολυ δυακολο να βγάλεις άκρη..

  7. Ο όρος “συστημικό πρόβλημα” δυστυχώς φαίνεται να έχει καθιερωθεί από τα τμήματα “εξυπηρέτησης” (μάλλον ταλαιπωρίας) πελατών των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, τραπεζών κλπ. κάθε φορά που προκαλούν ηθική και/ή οικονομική ζημία στον πελάτη λόγω εσωτερικών τους δυσλειτουργιών. Δυστυχώς, ο τρόπος που λειτουργεί η δικαιοσύνη στην Ελλάδα δεν επιτρέπει στον πολίτη να κάνει αυτό που θα μπορούσε να κάνει σε μία πολιτισμένη χώρα, δηλαδή να τους τραβήξει μια ξεγυρισμένη μήνυση η οποία θα εκδικαζόταν ταχύτατα και αποτελεσματικότατα. Να δεις για πότε θα λύνονταν τα “συστημικά προβλήματα” (που αυτή τη στιγμή πληρώνει φυσικά ο πελάτης).

  8. πως χαρακτηρίζουν μια περιοχη παραμεθορια στα Χανια οταν ειναι 200 μετρα απο τη θαλασσα και στη καρδια του τουρισμου?????????

  9. Εσύ διάβασες την απάντησή μου ή έχεις βγάλει σημάια το οτι δούλευες παλιά σε πάροχο και γνωρίζεις τα πάντα χάνοντας την ουσία αυτών που διαβάζεις (το να βάζεις 10 ερωτηματικά δεν προσθέτει κάτι, το αντίθετο…)? Δούλευα σε πάροχο όταν το LLU ήταν ακόμα στα σπάργανα και τα έχω δει εκ των έσω.

    Έστω οτι συνέβη αυτό που περιγράφεις, κάποιος δήλωσε απώλεια SIM αντ’ εμού. Δεν καταγράφηκε πουθενά στον πάροχο? Καλώ εγώ και ενημερώνω οτι δεν έχω υπηρεσία, δεν θα φαινόταν το αίτημα που έχει κάνει άλλος για λογαριασμό μου για αντικατάσταση? Αν είχε συμβεί αυτό, μαγκιά τους, καλά θα είχαν κάνει. Θα μου το ανέφεραν και θα έλεγα οκ, καλώς έγινε η διακοπή για να αποφύγουμε τα χειρότερα. Το έψαχναν ΜΙΑ ολόκληρη βδομάδα!!! Δεν ηξεραν το λόγο που διεκόπη η υπηρεσία και το πόρισμα ήταν, ξέρετε είναι συστημικό, δεν ειναι τεχνικό. Δεν γνωρίζουμε χρόνο αποκατάστασης.

    Καλά αυτά που λες αλλά δυστυχώς δεν ευσταθούν στην συγκεκριμένη περίπτωση.

    ΥΓ: Είναι e-banking όχι e backing

  10. Καθήστε ρε παιδιά (όχι όλοι).

    Οκ, οι εταιρίες κάποιες φορές μπορεί να μην μας ικανοποιήσουν απόλυτα και είναι θεμιτό να διεκδικούμε το δίκιο μας.
    Και όταν δεν το βρούμε πάμε αλλού.
    Σιγά τα ωά, ελεύθερη αγορά είναι.
    Άσε που οι σοβαρές εταιρίες την ψάχνουν και προσπαθούν να μην κάνουν μαλακιες. Και εάν κάτι τους ξεφύγει προσπαθούν να το φτιάξουν έστω και 2ο χρόνο.

    Αλλά και εδώ μέσα βλέπω αυτό που με εκνευρίζει στην καθημερινότητά μου (είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και κάθε μέρα έχω τριβή με πελάτες):

    – να κάνουμε την τρίχα τριχιά (μπας και κερδίσουμε κάτι?)
    – να κάνουμε γαργάρα το γεγονός ότι κάποιοι από εμάς είναι φεσατζήδες που σφυρίζουν κλέφτικα όταν κάπου αυτό βγει στον αφρό. Και ειδικά κάτι “αστέρια” του “λοκαλ σταρ σιστεμ” να δεις με τι θράσος περιμένουν να τους χαρίσεις επειδή σε τίμησαν που μπήκαν στο μαγαζί σου.

    Ο γιάννης μίλησε σωστά.
    Και ένας άλλος φίλος που είπε κάτι για ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ που το έχω ακούσει και νομίζω πως έχω καταλάβει τι παίζει.
    Που μακάρι να το είχαμε στη διάθεση μας και εμείς οι μικρότερες επιχειρήσεις όταν ξεκινάμε συνεργασία με «πελάτη» που κάποια στιγμή μας πιστολιάζει και κυνηγάμε να πάρουμε τα λεφτά μας.
    Εγώ πάντως είμαι cosmote παρόλο που έχω φίλο με κατάστημα Vodafone που μου έδινε και εξτρά επιδότηση. Λόγω σήματος και ίντερνετ που βρήκα την υγεία μου με cosmote. Η εξυπηρέτηση και στις 2 εταιρίες συμπαθητική, δεν μου έχουν κάνει μαλακιες.

    Αυτά από εμένα.
    Αγαπάτε αλλήλους και μην πυροβολείτε τον φιλότιμο πιανίστα (ελεύθερο επαγγελματία ή υπάλληλο).
    Και μην βάζετε φέσια (εάν βάζετε).

  11. Με αφορμή την τελευταία σας πρόταση “Τι θα γινόταν αν δεν είχα πρόσβαση να γράψω την περιπέτειά μου σε ένα site σαν το iGuru.gr;”….πήρα το θάρρος να σας περιγράψω και εγώ την δική μου ταλαιπωρία που μου έχει επιβάλλει η cosmote ….με την παράκληση να την δημοσιεύσετε … μήπως με βοηθήσει και δωθεί ένα τέλος σ ‘ αυτήν την ταλαιπωρία.
    9/1/23 έκανα αίτημα στην nova για αλλαγή παρόχου.. λόγω συχνών αποσυνδεσεων που είχα με την cosmote στης 12/1/23 μου έκανε αντιπρόταση η cosmote … 2 μήνες Δωρεάν + 170 € δωροεπιταγη από τον Γερμανό + χαμηλότερο μηνιαίο κόστος …την οποία δυστυχώς αποδεχτηκα .. παραμένοντας στην cosmote …και έκανα αίτημα υπαναχωρησης στην nova
    έτσι ξεκινά η δική μου περιπέτεια… από 17/1/23 δεν έχω καμιά υπηρεσία σταθερής και ίντερνετ ενώ έχω τονίσει κατ επανάληψη στην cosmote ότι εργάζομαι με τηλεργασια και το παιδί μου κάνει τηλεκπαίδευση…
    κατόπιν καθημερινων τηλεφωνικων οχλησεων στο 13888 και 13788 η απάντηση ήταν η ίδια…. συγνώμη για την ταλαιπωρία αλλά το πρόβλημα είναι συστημικό θα το λύσουμε.. και ότι φταίει η nova..
    Επικοινωνουσα λοιπόν καθημερινά ΚΑΙ με την nova 13700 ,13800 παρακαλώντας να βρεθεί μια λύση …και εκεί η απάντηση ήταν η ίδια δεν ευθυνομαστε εμείς… είστε πελάτης της cosmote η φορητότητα ανήκει σε αυτούς … ολοκληρώσατε εντός χρόνου την διαδικασία της υπαναχώρησης στο αρχείο της εταιρείας μας δεν εμφανίζεσται πελάτης μας… παράλληλα ενημέρωνα την cosmote σχετικά ..η απάντηση ήταν η ίδια συγνώμη για την ταλαιπωρία είναι συστημικό το πρόβλημα
    30/1/23 αγανακτησα ενημερώνοντας τους ότι πλέον δεν επιθυμώ καμμία συνεργασία μαζί τους …
    και έκανα νέο αίτημα στην nova …
    3/2/23 υπογραψα το συμβόλαιο και παρέλαβα το ρούτερ…περίμενα λοιπόν να ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες που υπεγραψα μου είπαν το πολύ σε 2 ημέρες θα το τακτοποιήσουμε … έως και13/2/23 και από την nova καμμία ενημέρωση ξεκινά νέα τηλεφωνικη ταλαιπωρία με την nova αυτή τη φορά προσπαθώντας να καταλάβω που είναι το προβλήμα …η απάντηση ήταν ότι η cosmote δεν απελευθερώνει την γραμμή κάνουμε ότι μπορούμε..
    επικοινωνοντας με την cosmote ζητώντας το λόγο μου απάντησαν ότι εμείς από 11/2/23 έχουμε αφήσει την γραμμή αλλά η nova τράβηξε τον βρόγχο και δεν πήρε το νούμερο..?!
    αισθάνθηκα ότι η cosmote με έχει σε μια άτυπη ομηρία και με τιμωρεί επειδή ζήτησα αλλαγή παρόχου…
    ψάχνοντας να βρω που μπορώ να κάνω καταγγελία απευθύνθηκα στην ΕΕΤΤ όπου και έκανα καταγγελία κοινοποιωντας την την στην cosmote …
    .μετά την καταγγελία η cosmote επικοινώνησε μαζί μου και με ευγενικό και διπλωματικό τρόπο μου είπε ότι αν θέλω να έχω υπηρεσίες και να διατηρήσω τον τηλ. Αριθμό μου θα πρέπει να κάνω νέα σύνδεση μαζι τους…. ρώτησα τα έξοδα .τέλη νέας σύνδεσης.ρητρα αποχώρησης..τέλη φορητότητας
    θα τα επιβαρυνθω??? …μου έκανε τη χάρη !!!! ότι θα κάνει ότι μπορεί να απαλλαγώ από αυτα… επιφυλάσσομαι αλλα …αναγκάστηκα να δεχτώ γιατί η nova μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί ο αριθμός ανήκει στον ΟΤΕ..
    για να μην σας κουράζω περισσότερο μέχρι σήμερα 23/3/23 περιμένω τον τεχνικό που θα έρθει να κάνει την νέα σύνδεση….
    .σας θυμίζει κάτι !!

    • Κι εγώ έχασα τον αριθμό από την NOVA και μάλιστα ήμουν ήδη NOVA παλιά forthnet!!!!! Απλα ζήτησα αναβάθμιση!!!!! Ετσι απλά τον έχασαν!!!! οπότε έκανα φορητοτητα στην cosmote και σε 1 εβδομάδα το συνδεσαν.

    • Κι εγώ έχασα τον αριθμό που ήταν σε επαγγελματικό χώρο 17 χρόνια και ήμουν ήδη NOVA από παλιά Forthnet!!!! Απλα ζήτησα αναβάθμιση!! μπορείς να το φανταστείς; ;;; έτσι έκανα φορητοτητα στην cosmote και σε 10 μέρες είχα ξανά υπηρεσίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).