Denuvo: όταν τα cracked games λειτουργούν καλύτερα από τα κανονικά

Denuvo: Ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρήματα κατά των εφαρμογών προστασίας των videogames (γνωστά και σαν DRM από το digital rights management) είναι ότι οι χρήστες των παιχνιδιών έχουν πολύ χαμηλές αποδόσεις σε χρόνους φόρτωσης.

Μια από τις πιο “επιτυχημένες” εταιρείες στον κλάδο του DRM, η Denuvo αναφέρει εδώ και καιρό ότι τα εργαλεία της δεν προκαλούν τέτοια ζητήματα.Denuvo

Αυτή την εβδομάδα όμως, το Overlord Gaming ένα κανάλι του επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία ψεύδεται. Πως; Το κανάλι χρησιμοποίησε σπασμένα παιχνίδια με προστασία της Denuvo και σύγκρινε τα αποτελέσματα.
Οι διαφορές στην απόδοση ήταν από οριακές έως αισθητές. Ωστόσο, σε όλες τις περιπτώσεις, το κανάλι Gaming επιβεβαιώνει μια γενική τάση των παρενεργειών του λογισμικού της Denuvo σε δύο βασικές κατηγορίες: τους χρόνους φόρτωσης αλλά και επιπλοκές στα “frame time”.

Όταν κυκλοφόρησαν τα cracks, οι ιδιοκτήτες του Overlord Gaming κατάφεραν να αφαιρέσουν το Denuvo DRM από τα παιχνίδια τους. Πριν από αυτό, είχαν βρει frame time spikes στα 100, 200 και 400 χιλιοστών του δευτερολέπτου σε κάθε παιχνίδι που περιείχε προστασία της Denuvo. Όλα αυτά εξαφανίστηκαν σε κάθε cracked των παιχνιδιών που δοκίμασαν.

Και στα έξι παιχνίδια που δοκίμασαν, οι χρόνοι φόρτωσης ήταν από 50 έως και 80% μεγαλύτεροι στα παιχνίδια με την προστασία της Denuvo.
Τα παιχνίδια που δοκιμάστηκαν στο βίντεο της Τρίτης του Overlord Gaming, ήταν τα: , Dishonored 2: Death of the Outsider, Deus Ex: Human Revolution, Bulletstorm: Full Clip Edition, Motoracer 4, και Rime.

Το τελευταίο παιχνίδι στη λίστα αυτή, προκάλεσε ήδη αντιδράσεις για κακές επιδόσεις στα PC. Το συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν και η αιτία των δοκιμών του Overlord Gaming.

Χρόνια μετά την εμφάνιση και την καθιέρωση της προστασίας της Denuvo σαν την πιο δημοφιλή επιλογή DRM στους προγραμματιστές παιχνιδιών για PC, όλα τα νέα που κυκλοφορούν αποδεικνύουν το αντίθετο.

Αρχικά μπορεί τα εργαλεία της Denuvo να έδιναν μια ψευδαίσθηση προστασίας (για λίγο, γιατί μετά την έσπασαν) αλλά στο τέλος οι προγραμματιστές θα πρέπει να αποφασίσουν:

Εύχρηστα παιχνίδια που δεν απορροφούν όλους τους πόρους συστήματος, ή κλειδωμένα “ασφαλή” παιχνίδια που δεν σπάνε από τους πειρατές; Μια ουτοπία δηλαδή, γιατί ότι κλειδώνει ξεκλειδώνει.

__________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).