Η υπηρεσία Bing της Microsoft προβλέπει το νικητή της Eurovision

Η υπηρεσία Bing της Microsoft έχει μια ειδική αποστολή το τελευταίο διάστημα. Η έχει αναθέσει στην να προβλέψει τον νικητή της Eurovision αυτού του Σαββάτου (23 Μαΐου).Eurovision

Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρεία, έχουμε νικητή.

Μια δημοσίευση στο blog της Microsoft αναφέρει ότι, η Ιταλία έχει 18% περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει το διαγωνισμό, ακολουθούμενη από τη Σουηδία, την Αυστραλία, τη Ρωσία και την Αλβανία.

Παρακάτω είναι η κατάταξη, όπως προβλέπεται από την υπηρεσία Bing της Microsoft:

  • Ιταλία – 18%
  • Σουηδία – 16.1%
  • Αυστραλία – 13.3%
  • Ρωσία – 11,4%
  • Αλβανία – 11.2%

Οι τεχνικοί του Redmond αναφέρουν ότι η αναζήτησης του Bing (ουσιαστικά από εκεί γίνεται η πρόβλεψη) θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις online τάσεις και να παρέχει νέες εκτιμήσεις τακτικά.

Σε περίπτωση που αναρωτιέστε πόσο ακριβείς είναι οι προβλέψεις Bing, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η υπηρεσία της Microsoft έχει προβλέψει σωστά τους 16 από τους 19 νικητές των φετινών Όσκαρ. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Έχει προβλέψει και το αποτέλεσμα των 15 εκ των 16 παιχνιδιών του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βραζιλίας.

Περιττό να πούμε ότι, η Microsoft αναμένει ότι αυτές θα είναι οι ακριβείς προβλέψεις του διαγωνισμού της Eurovision 2015. Όμως σίγουρα θα γνωρίζουμε το βράδυ του Σαββάτου, όταν τελειώσει η παράσταση στη Βιέννη.

H εταιρεία διαθέτει επίσης την ανάλογη που μπορείτε να κατεβάσετε για Windows (download) από το Windows Store, αλλά και για Android ή iOS. Αναζητήστε για Eurovision Song Contest

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).