Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε “διακοπή για διαφημίσεις”; οι τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Αυτό που πιθανότατα δεν περιμέναμε είναι ένα νέο σύστημα που θα χρησιμοποιήσει το Facebook στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όταν πήρε άκυρο για τις προτροπές “εγγραφή και πληρωμή χρημάτων” ή “συνεχίστε να βλέπετε διαφημίσεις” στην ΕΕ.
Το Facebook δίνει στους χρήστες δύο επιλογές όσον αφορά τις διαφημίσεις:
Εξατομικευμένες διαφημίσεις και
Λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις
Η κύρια διαφορά έγκειται στα δεδομένα που χρησιμοποιεί το Facebook για την προβολή των διαφημίσεων. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις, που είναι η προεπιλογή, χρησιμοποιούν τα δεδομένα ενός χρήστη για την προβολή διαφημίσεων.
Ανοίξτε το URL
https://accountscenter.facebook.com/ad_preferences/ad_settings/ad_experience/
Η επιλογή των λιγότερο εξατομικευμένων διαφημίσεων δεν χρησιμοποιεί τόσα δεδομένα του χρήστη για διαφημίσεις στο Facebook. Έτσι μπορεί να ευθυγραμμίζονται λιγότερο με τα ενδιαφέροντα ενός χρήστη σύμφωνα με το Facebook. Το Facebook λέει ότι θα χρησιμοποιεί την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία, την αφοσίωση σε διαφημίσεις και το περιεχόμενο που προβάλλεται στο Facebook για διαφημίσεις.
Το πιο σημαντικό, και αυτό είναι νέο, ότι θα εμφανίζει διαφημιστικά διαλείμματα.
Αν αλλάξετε τη ρύθμιση σε λιγότερο εξατομικευμένη, μπορεί να δείτε τα διαφημιστικά διαλείμματα αν και προς το παρόν φαίνεται να περιορίζονται στην εφαρμογή Facebook για κινητά.
Αν κάνετε κύλιση προς τα κάτω σε μια σελίδα στο Facebook, η εφαρμογή μπορεί να εμφανίσει ξαφνικά μια διαφήμιση και να αποκλείσει την κύλιση για κάποιο διάστημα. Με άλλα λόγια, σταματά ό,τι κάνετε στο Facebook για να εμφανίσει τη διαφήμιση.
Φυσικά είναι άκρως ενοχλητικό.
Η μόνη επίσημη διέξοδος είναι να δεχτείτε την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων στο Facebook.
Λέτε ότι:
Η μόνη επίσημη διέξοδος είναι να δεχτείτε την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων στο Facebook.
Λάθος…. η μόνη διέξοδος είναι διαγραφή του λογαριασμού και όταν δουν ότι μειώνονται οι χρήστες… τότε ίσως καταλάβουν…