Facebook: έρχεται νέο UI στις κινητές συσκευές

Οι για κινητά του Facebook θα αποκτήσουν νέα εμφάνιση. Η πιο προφανής αλλαγή φαίνεται ότι θα πραγματοποιηθεί στα σχόλια, τα οποία θα μοιάζουν πολύ περισσότερο με μια συνεχιζόμενη συζήτηση.Facebook

Η νέα συμβαδίζει με τις πρόσφατες δοκιμές που πραγματοποιεί στο UI της επιφάνειας το Facebook, οι οποίες εμφανίζουν τα σχόλια σαν ομαδικές συνομιλίες.

Η ιδέα προφανώς είναι να γίνουν σχόλια λίγο πιο ευανάγνωστα και να βλέπετε ευκολότερα ποιος απαντά άμεσα σε κάποιο άλλο άτομο.

Το Facebook μπορεί επίσης να προσπαθεί να κάνει τις συνομιλίες με τους ξένους λίγο πιο φιλικές. Η ομοιότητα του πλαισίου του κειμένου με αυτά από μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε σαν να έχετε κάποια προσωπική συνομιλία με τους συμμετέχοντες, αντί να απαντάτε σε τυχαίο διαδικτυακό νήμα.

Λιγότερο εμφανείς θα είναι οι αλλαγές στο News Feed.

Το Facebook θα χρησιμοποιεί μια πιο φωτεινή απόχρωση του μπλε για μια κάπως πιο αυξημένη συνολική αντίθεση τος που θα κάνει τα κείμενα περισσότερο ευανάγνωστα.

Οι προεπισκοπήσεις των συνδέσεων είναι ελαφρώς μεγαλύτερες (θα καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος της οθόνης σας) και τα κουμπιά Like, Comment, and Share θα είναι κάπως μεγαλύτερα.

Όπως φαίνεται και αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση για τις επερχόμενες αλλαγές του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου, θα υπάρξουν επίσης και πολλά άλλα μικρά tweaks όπως ένα πιο εμφανές κουμπί “πίσω” αλλά και η δυνατότητα να δείτε πού θα σας πάει ένας σύνδεσμος πριν κάνετε σε αυτόν.

Το Facebook θα κυκλοφορήσει το νέο σχεδιασμό στο UI “τις ερχόμενες εβδομάδες.”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).