Facebook παράδειγμα αλγόριθμου που βλάπτει την υγεία σας

Αυτή την εβδομάδα η Journal ανέφερε μια αλλαγή στον αλγόριθμο του Facebook που κυκλοφορεί από το 2018 και “επιβράβευε την οργή”, σύμφωνα με εσωτερικά σημειώματα του Facebook.

Όμως Wall Street Journal ανέφερε επίσης ότι τα υπομνήματα έδειξαν “ότι ο διευθύνων σύμβουλος αντιστάθηκε στις προτεινόμενες διορθώσεις” και ότι τα εσωτερικά σημειώματα “προσφέρουν μια ματιά στο πόσο το Facebook γνωρίζει τα ελαττώματα στην πλατφόρμα του και πώς συχνά δεν θέλει να τα επιδιορθώσει.”facebook iguru b

Το φθινόπωρο του 2018, ο Jonah Peretti, διευθύνων σύμβουλος της ιστοσελίδας BuzzFeed, έστειλε ένα email σε ένα ανώτατο στέλεχος της Facebook Inc.

Το email ανέφερε με λίγα λόγια ότι όσο πιο διχαστικό δημοσίευσαν οι εκδότες τόσο πιο viral γινόταν στην πλατφόρμα του Facebook, δημιουργώντας ένα κίνητρο για την παραγωγή περισσότερου περιεχομένου παρόμοιου είδους.

Ο κ. Peretti κατηγόρησε μια σημαντική ενημέρωση που είχε κάνει το Facebook στον αλγόριθμο του News Feed το 2018 για να ενισχύσει τις “ουσιαστικές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις”, ή MSI (από το meaningful interactions), μεταξύ φίλων και συγγενών, σύμφωνα με εσωτερικά σημειώματα του Facebook που έψαξε η Wall Street Journal.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, δήλωσε τότε ότι ο στόχος της αλλαγής του συγκεκριμένου αλγορίθμου ήταν να ενισχύσει τους δεσμούς μεταξύ των χρηστών και να βελτιώσει την εμπειρία τους.

Το Facebook με το νέο αλγόριθμο θα ενθάρρυνε τα μέλη του να αλληλεπιδρούν περισσότερο με τους φίλους και την οικογένειά τους και να περνούν λιγότερο χρόνο παθητικά σε άλλο περιεχόμενο, το οποίο σύμφωνα με μια έρευνα ήταν επιβλαβές για την ψυχική τους υγεία.

Εντός της εταιρείας, ωστόσο, οι υπάλληλοι προειδοποίησαν ότι η αλλαγή είχε το αντίθετο αποτέλεσμα, όπως δείχνουν τα έγγραφα που έχει στην κατοχή της η WSJ.

Ο έκανε την πλατφόρμα του Facebook ένα πολύ θυμωμένο μέρος. Οι ερευνητές της εταιρείας ανακάλυψαν ότι εκδότες και πολιτικά κόμματα αναπροσανατόλιζαν τις δημοσιεύσεις τους σε νέες με οργισμένο περιεχόμενο.

Αυτή η τακτική παρήγαγε υψηλά επίπεδα σχολίων και αντιδράσεων που φυσικά μεταφράζονται σε επιτυχία στο Facebook.

“Η προσέγγισή μας είχε ανθυγιεινές παρενέργειες σε σημαντικά κομμάτια του δημόσιου περιεχομένου, όπως την πολιτική και τις ειδήσεις”, έγραψε μια ομάδα data scientists, αναφερόμενη στα παράπονα του κ. Peretti.

Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο αλγόριθμος για το News Feed έκανε τις οργισμένες δημοσιεύσεις πολύ πιο ορατές.

“Η παραπληροφόρηση, η τοξικότητα και το βίαιο περιεχόμενο είναι υπερβολικά διαδεδομένες”, ανέφεραν οι ερευνητές σε εσωτερικά σημειώματα.

Ο κ. Mark Zuckerberg αντιστάθηκε σε ορισμένες από τις προτεινόμενες διορθώσεις, όπως δείχνουν τα έγγραφα, καθώς ανησυχούσε για το ότι θα μπορούσαν να βλάψουν τον άλλο στόχο της εταιρείας – να κάνουν τους χρήστες να ασχοληθούν περισσότερο με το Facebook.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.
αλγόριθμος,Facebook,iguru

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).