Λάβαμε πρόσκληση για το Facebook Workplace

Σήμερα λάβαμε μια πρόσκληση από το Facebook Workplace. Η “νέα” του Facebook, ανακοινώθηκε από τον Οκτώβριο του , αλλά όπως φαίνεται η εταιρεία, μόλις άρχισε να διανέμει προσκλήσεις.

Το Facebook Workplace παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους που πληρούν τις προϋποθέσεις να δημιουργήσουν έναν εταιρικό , ξεχωριστά από τον προσωπικό τους λογαριασμό στο Facebook, αφού εκτός από διαφορετικό όνομα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και διαφορετικό κωδικό πρόσβασης. Facebook Workplace

Με τον συγκεκριμένο λογαριασμό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα εργαλεία του Facebook: News Feed, , , , Like κ.ά για να επικοινωνήσετε και να συνεργαστείτε καλύτερα με τους συναδέλφους σας. Όσα κοινοποιούνται μέσω του Facebook Workplace είναι ορατά μόνο σε άλλα άτομα της ίδιας εταιρείας, τα οποία ξεχωρίζουν από το εταιρικό e-mail.

Tο Facebook Wοrkplace φέρεται να δημιουργήθηκε για να διεκδικήσει ένα μερίδιο της αγοράς της δημοφιλής πλατφόρμας Slack.

Δυστυχώς το Workplace δεν διατίθεται δωρεάν (προς το παρόν τουλάχιστον), όπως συμβαίνει με τους ατομικούς λογαριασμούς του Facebook. Για τις εταιρείες που επιθυμούν να υιοθετήσουν τη νέα πλατφόρμα, προβλέπεται μια μηνιαία επιβάρυνση.

  Meta - Facebook - Cambridge Analytica όταν η δημοκρατία κοστολογείται με δολάρια

Πιο συγκεκριμένα οι τιμές του Facebook Workplace διαμορφώνονται ως εξής:

wordpress

Το Workplace Premium είναι δωρεάν για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Αργότερα ίσως όπως βλέπετε και στην παρακάτω εικόνα θα κυκλοφορήσει και μια έκδοση της εφαρμογής, μάλλον με περιορισμένα χαρακτηριστικά που θα είναι δωρεάν.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).