Γερμανία χρήση της θερμότητας των κέντρων δεδομένων για θέρμανση

Η θέλει να αναγκάσει τα κέντρα δεδομένων που καταναλώνουν ενέργεια να εκμεταλλευτούν την υπερβολική θερμότητα για τη θέρμανση κατοικιών – μια προσπάθεια που η βιομηχανία προειδοποιεί ότι είναι πιθανό να μην πάει και τόσο καλά.

data center

Η χώρα έχει γίνει ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους κόμβους για κέντρα δεδομένων χάρη στους αυστηρούς νόμους περί προστασίας δεδομένων και ασφάλειας. Οι πολιτικοί της χώρας λοιπόν, προσπαθούν να επαναχρησιμοποιήσουν μέρος της αμφιλεγόμενης υπερβολικής θερμότητας για να βελτιώσουν την απόδοση υπό το φως της ενεργειακής ς.

Αν και θεωρητικά είναι ένας πολύ καινοτόμος τρόπος για τη μείωση του τεράστιου αποτυπώματος άνθρακα της βιομηχανίας, οι ειδικοί έχουν επισημάνει ένα ελάττωμα στην πρόταση της κυβέρνησης που ίσως εγκριθεί αυτόν τον μήνα:

Ο ζεστός αέρας που αποβάλλεται από τις φάρμες διακομιστών δεν είναι τόσο ζεστός όσο αυτός που απαιτείται από τα περισσότερα δίκτυα θέρμανσης.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε εταιρεία κοινής ωφέλειας που θα προσπαθήσει να υιοθετήσει την ιδέα θα πρέπει να επενδύσει σε αντλίες θερμότητας για να φέρει τον “χλιαρό” αέρα σε αξιοποιήσιμα επίπεδα, αυξάνοντας περαιτέρω το κόστος και τη χρήση ενέργειας.

  KB5020387 για Windows 11 διορθώνει προβλήματα σύνδεσης

Αυτό που διακυβεύεται για τη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης είναι ότι υπάρχει ο κίνδυνος να τρομάξει τις επενδύσεις στον τομέα της πληροφορικής.

Ο νόμος για την ενεργειακή απόδοση που προετοιμάζεται από την κυβέρνηση στοχεύει στην εξοικονόμηση περίπου 500 τεραβατώρων ενέργειας έως το 2030, κάτι που συνδέεται εν μέρει με την απαίτηση επαναχρησιμοποίησης τουλάχιστον του 30% της θερμότητας ενός νέου κέντρου δεδομένων έως το 2025.

Data Center,Γερμανία

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).