frog

Το Gmail βράζει τον βάτραχο στη κατσαρόλα

frogΤο Gmail είναι μια από τις μεγαλύτερες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με φανατικούς οπαδούς αλλά και πάρα πολλούς πολέμιους. Αν κάποιος σκεφτεί πως άρχισε να εξελίσσεται η και τι έχει γίνει στο πέρασμα του χρόνου θα θυμηθεί το πείραμα με τον βάτραχο στη κατσαρόλα. Ο βάτραχος δεν αισθάνεται τις ανεπαίσθητες μεταβολές της θερμοκρασίας καθώς το νερό ζεσταίνεται.
Έχουμε αναγκάσει τον εαυτό μας να προσαρμοστεί σε κάθε αλλαγή του Gmail. Έχουμε μάθει πληκτρολογούμε λίγο πιο σιγά μήπως ενεργοποιήσουμε κάποια συντόμευση.
Έχουμε μάθει να χρησιμοποιούμε τα συνημμένα του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου με νέους τρόπους και να χειριζόμαστε τα πεδία cc: και bcc:.
Έχουμε μάθει να αγνοούμε τις συνεχείς διαφημίσεις, οι οποίες αρχικά εμφανιζόταν στην δεξιά στήλη, αλλά πρόσφατα ήρθαν και στο Inbox μας.

Έχουμε διδαχθεί να μην σκεφτόμαστε πόσο περίεργο είναι πού όλες οι διαφημίσεις που μας παρουσιάζονται ταιριάζουν απόλυτα με αυτά που συζητιούνται ΜΕΣΑ στο e-mail μας.
Η Google έχει εκατομμύρια ανθρώπους στις υπηρεσίες της και μπορεί να παραδώσει το χαρακτηριστικό συσκευασμένο μέσα από την δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της. Το μόνο τίμημα είναι η ιδιωτικής μας ζωή. Εμείς πάλι θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε τα οφέλη της υπηρεσίας καθώς η σύγκρισή με άλλες εναλλακτικές υπηρεσίες μάλλον ευνοεί την Google, αλλά θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την αναπόφευκτη πραγματικότητα, έχουμε πουλήσει τα πιστεύω μας και την ιδιωτική μας ζωή για δωρεάν e-mail.

Σκεφτείτε το: Φωνάζουμε και ίσως κάνουμε και αγώνες για τις κατασκοπευτικές ταχτικές της κυβέρνησης των ΗΠΑ που παραβιάζουν την ιδιωτική μας ζωή και στη συνέχεια για να δούμε τα e-mail μας χρησιμοποιούμε μια υπηρεσία που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη συγκομιδή πληροφοριών. Ακούγεται υποκριτικό; Μάλλον δεν είναι καθόλου.
Η Google το Gmail σαν ένα gateway σε έναν κόσμο που τρέχει πάντα σύμφωνα με την εταιρεία. Η Google αναζητεί τρόπους να διαχειριστεί τις φωτογραφίες μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας, τα e-mail μας, τα έγγραφα μας, τις καθημερινές εργασίες μας και πολλά άλλα.
Συλλέγει τις πληροφορίες μας στις βάσεις δεδομένων της που έχει γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία φιλτραρίσματος πληροφοριών φιλτράρισμα στον κόσμο. Με το να συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε υπηρεσίες της Google, συνεχίζουμε τη συγκέντρωση της ανθρώπινης γνώσης σε μία υπηρεσία και αυτό γίνεται εύκολα…ένα e-mail τη φορά. Αυτός είναι μάλλον ο νέος κόσμο του Διαδικτύου, όπου το απόρρητο είναι μια ιστορική υποσημείωση και είμαστε έτοιμοι να εξαπατηθούμε ή να απλά να δωροδοκηθούμε προκειμένου να παρατήσουμε ια υπηρεσία σαν το Gmail.

Σε γενικές γραμμές, κανείς δεν το θέλει. Στην πραγματικότητα όμως παραδίδουμε την προσωπική μας ζωή σε μια πιατέλα σε αντάλλαγμα μια υπηρεσία spam-free, εύκολα προσβάσιμη και το κάνουμε με ένα χαμόγελο, ξανά και ξανά.
Πάρα πολλοί άνθρωποι πιστεύουν σαφώς ότι οι πρωτοφανείς αποκαλύψεις για την προστασία της ιδιωτικής μας ζωής μετά τις αποκαλύψεις της συστηματικής κατασκοπείας της NSA μέσω του PRISM, και της παγκόσμιας κουλτούρας της υποκλοπή και της σιωπηλής μαζικής ανταλλαγής των προσωπικών πληροφοριών μας, θα πρέπει να μας οδηγήσουν σε νέες μεταρρυθμίσεις. Το γεγονός ότι το Gmail χρησιμοποιείται ατιμώρητα είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολήσει;
Το Gmail είναι σίγουρα μια υπηρεσία γεμάτη δυνατότητες και αρκετά χρήσιμη, τόσο χρήσιμη που την θεωρούμε πια απαραίτητη. Όχι μόνο δεν μπορούμε πλέον να ζήσουμε χωρίς αυτή – αλλά δεν θέλουμε ούτε να το σκεφτούμε.
Ο βάτραχος είναι καλυμμένος με νερό που βράζει μέχρι το λαιμό του. Μαντέψτε ποιος είναι ο βάτραχος.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο ZDNet από τον David Braue με τίτλο Gmail is boiling the frog – and we are the frog.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).