Αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων vs Google

Άκαρπη έληξε η συνάντηση εκπροσώπων της Google με την ομάδα εργασίας που συστάθηκε υπό την εποπτεία της γαλλικής Αρχής για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, εκπροσωπώντας έξι ευρωπαϊκές Αρχές. Έτσι, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασιλείο θα επιβάλλουν στην Google ό,τι προβλέπεται από την αντίστοιχη εγχώρια νομοθεσία, στην οποία έχει ενσωματωθεί η αντίστοιχη ευρωπαϊκή οδηγία. H ανακοίνωση έγινε στις 2 Απριλίου από την CNIL.

Όπως εξηγεί η γαλλική Αρχή, στις 16 Οκτωβρίου 2012 και έπειτα από μήνες έρευνας με επικεφαλής την CNIL, οι Aρχές Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην Ε.Ε. εξέδωσαν τα κοινά συμπεράσματά τους σχετικά με τους νέους κανόνες προστασίας των δεδομένων των χρηστών των υπηρεσιών του.

google

Σύστησαν στην Google να βελτιώσει την ενημέρωση των χρηστών και να διευκρινίσει ποια δεδομένα συνδυάζονται από την ενοποίηση των πολιτικών τήρησης του απορρήτου σε 60 υπηρεσίες του. Ζήτησαν ακόμα να αποσαφηνίσει ακριβώς τις περιόδους διατήρησης των δεδομένων που επεξεργάζεται.

Η Google πρέπει να έχει την ρητή συναίνεση του χρήστη για τις συνθήκες που πρέπει να πληρούνται πριν συνδυάσει δεδομένα του από διαφορετικές υπηρεσίες.

  Προσοχή! 32 εφαρμογές με malware στο Google Play

Επίσης, οι χρήστες πρέπει να έχουν πρόσβαση σε ένα αποκεντρωμένο εργαλείο για να εξαιρεθούν από τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις και να αποφασίζουν ποιες υπηρεσίες της Google παρέχουν στοιχεία.

Τέλος, η ίδια η Google θα πρέπει να περιορίζει την χρήση των δεδομένων για εγκεκριμένους σκοπούς, όπως για παράδειγμα για την ασφάλεια των χρηστών, όχι όμως για την στοχευμένη διαφήμιση.

in

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


30  +    =  32