Google πρόστιμο για τον τρόπο αξιολόγησης ξενοδοχείων

Η Google “κέρδισε” ένα πρόστιμο ύψους 1,1 εκατομμυρίου ευρώ για τον τρόπο με τον οποίο εμφάνισε τις ξενοδοχείων στη Γαλλία στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής ς και του Google Maps.

Πιο συγκεκριμένα, η Google το δικό της σύστημα αξιολόγησης ξενοδοχείων στη Γαλλία, παρέχοντας πληροφορίες απευθείας στη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης και στο Google Maps κάθε φορά που οι χρήστες έψαχναν για κάποιο κατάλυμα για μια συγκεκριμένη .

Ωστόσο, οι Γαλλικές αρχές χρησιμοποιούν ένα τυποποιημένο σύστημα αξιολόγησης σε όλη τη χώρα και το οποίο θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλοι για να παρέχουν στους πελάτες ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις που θα λάβουν από ένα ξενοδοχείο.

Έτσι τεχνικά, μη χρησιμοποιώντας το τοπικό και υποχρεωτικό σύστημα αξιολόγησης, η Google παρέκαμψε το νόμο, διαθέτοντας αξιολογήσεις με τον δικό της αλγόριθμο που προφανώς παρέπεμπε σε διαφορετικά ξενοδοχεία από αυτά που υποδεικνύουν οι γαλλικοί οργανισμοί.

Ο οργανισμός καταναλωτών και ανταγωνισμού της χώρας, DGCCRF, ξεκίνησε μια έρευνα για το θέμα το 2019, προσπαθώντας να προσδιορίσει αν η Google παραβίαζε νόμους με αυτήν την προσέγγιση.

ΌταΝ ο ισχυρισμός της DGCCRF αποδείχθηκε, επιβλήθηκε (PDF) πρόστιμο στην 1,1 εκατομμυρίου ευρώ για τη χρήση ανεπίσημων αξιολογήσεων για περισσότερα από 7.500 ξενοδοχεία σε ολόκληρη τη Γαλλία.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία από το Mountain View έχει ήδη βελτιώσει το σύστημα αξιολόγησής της, εγκαταλείποντας τον ιδιόκτητο αλγόριθμο. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί ήδη το σύστημα βαθμονόμησης που χρησιμοποιείται από ολόκληρη τη χώρα.

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα πληρώσει το πρόστιμο.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).