Google Search παρουσίασε τα στιγμιότυπα τεχνητής νοημοσύνης

“Το AI takeover του Google Search ξεκινά τώρα”, γράφει ο David Pierce του The Verge. Στο Google I/O σήμερα, η εταιρεία παρουσίασε μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Search Generative Experience (SGE).

Η νέα δυνατότητα δημιουργεί “στιγμιότυπα” τεχνητής νοημοσύνης που εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αποτελούνται από μια σύνοψη που δημιουργείται από AI σχετικά με το ερώτημά σας, με συνδέσμους σε πηγές πληροφοριών και αγορών.

Για να το αποδείξει, η Liz Reid, αντιπρόεδρος του τμήματος αναζήτησης της Google, ανοίγει τον φορητό της υπολογιστή και αρχίζει να πληκτρολογεί στο πλαίσιο αναζήτησης.

“Γιατί το ζυμωτό ψωμί είναι ακόμα τόσο δημοφιλές;” γράφει και χτυπάει enter. Τα κανονικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google φορτώνονται σχεδόν αμέσως. Πάνω από αυτά όμως, ένα ορθογώνιο πορτοκαλί τμήμα πάλλεται και λάμπει εμφανίζοντας τη φράση:

Desktop

“Το Generative AI είναι πειραματικό”. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, το πλαίσιο εμφανίζει μια σύνοψη που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη: περιέχει μερικές παραγράφους που περιγράφουν λεπτομερώς την καλή γεύση της ζύμης, τα θετικά των πρεβιοτικών ικανοτήτων της και πολλά άλλα. Στα δεξιά, υπάρχουν τρεις σύνδεσμοι σε ιστότοπους με πληροφορίες που όπως αναφέρει η Reid “επιβεβαιώνουν” αυτό που περιλαμβάνεται στη σύνοψη.

Η Google το αποκαλεί “στιγμιότυπο AI”. Προέρχεται από τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα της Google.

Στη συνέχεια, η Reid μετακινεί το ποντίκι επάνω δεξιά στο πλαίσιο και κάνει κλικ σε ένα εικονίδιο που οι σχεδιαστές της Google αποκαλούν “το νύχι της αρκούδας”. Το νύχι της αρκούδας ανοίγει μια νέα άποψη: το στιγμιότυπο της τεχνητής νοημοσύνης χωρίζεται τώρα πρόταση προς πρόταση, με συνδέσμους από κάτω προς τις πηγές των πληροφοριών για τη συγκεκριμένη πρόταση. Αυτό, όπως αναφέρει η Reid, είναι η επιβεβαίωση.

Αναφέρει ότι είναι το κλειδί για τον τρόπο με τον οποίο η εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης της Google είναι διαφορετική. “Θέλουμε [το LLM], όταν μας λέει κάτι, να μας λέει και ποιες είναι οι πηγές του για να μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα γι' αυτό;”

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, η Reid ξεκινά μια άλλη αναζήτηση. Αυτή τη φορά, αναζητά τα για την παραλία. Και πάλι, τα τυπικά αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται σχεδόν αμέσως και πάλι, τα αποτελέσματα AI δημιουργούνται λίγα δευτερόλεπτα αργότερα.

Google Search,AI snapshot,google

Αυτή τη φορά, υπάρχει μια σύντομη περίληψη στο επάνω μέρος που περιγράφει λεπτομερώς τι πρέπει να σας ενδιαφέρει σε ένα τέτοιο ηχείο: διάρκεια μπαταρίας, αντοχή στο , και φυσικά ποιότητα ήχου. Υπάρχουν σύνδεσμοι προς τρεις οδηγούς αγοράς στα δεξιά και παρακάτω υπάρχουν σύνδεσμοι αγορών με τις καλύτερες επιλογές. Το κάθε link αγορών έχει και μια σύνοψη που δημιουργείται από το AI.

Η Reid συνεχίζει με τη φράση “κάτω από $100”, και το στιγμιότυπο αλλάζει με νέες περιλήψεις και νέες επιλογές.

“Αυτή θα είναι η νέα εμφάνιση της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google”, καταλήγει ο Pierce. “Πρώτα θα βλέπουμε την τεχνητή νοημοσύνη, που θα τροφοδοτείται από τα πιο προηγμένα LLM της Google, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου μοντέλου γενικής χρήσης που ονομάζεται PaLM 2 και του Multitask Unified Model (MUM) που χρησιμοποιεί η Google για να κατανοήσει πολλούς τύπους μέσων.”

“Στα demo που είδα, είναι εξαιρετικά εντυπωσιακά. Και αλλάζουν τον τρόπο που θα βιώνουμε την αναζήτηση, ειδικά στα κινητά, όπου αυτό το στιγμιότυπο AI συχνά θα εμφανίζεται σε ολόκληρη την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων σας.”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.
Google Search,AI snapshot,google

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).