Hostgator προσωπική εμπειρία που θα πρέπει να αποφύγετε

Κάποια στιγμή στην αρχή του μήνα, χρειάστηκα ένα φθηνό περιβάλλον Cloud Hosting, και αποφάσισα να το αποκτήσω από την Hostgator. Hostgator

Πραγματικά μετά από μερικές αναζητήσεις στα plans της εταιρείας επέλεξα το Cloud Business plan που κόστιζε $266.41 για ένα χρόνο + ένα domain δώρο από την large Hostgator.
Η διαδικασία απόκτησης κύλησε ομαλά, και σε αμέσως μετά το click στο pay έλαβα ένα μήνυμα που περιείχε τα σύνδεσης στο νέο μου λογαριασμό.

Ως εδώ όλα καλά και η εξυπηρέτηση είχε την του φωτός…. Για την ιστορία αλλά και γιατί θα το χρειαστούμε παρακάτω απέκτησα το πιο ακριβό πακέτο της εταιρείας στις 4 Ιουλίου του 2018.

Τα προβλήματα άρχισαν μετά την σύνδεσή μου στο νέο λογαριασμό. Διαπίστωσα ότι η διαφημιζόμενη super duper υπηρεσία hosting της Hostgator σερνόταν απίστευτα, αν και επέλεξα τα υψηλότερα specs για να το αποφύγω. Εντάξει είπα, το ήξερα ότι ήταν ρίσκο με αυτές τις εταιρείες και την ενός φθηνού πακέτου. Θα ζητήσω επιστροφή χρημάτων είπα…

Hostgator Το κεφάλαιο επιστροφή

Πόσα emails και πόσες μέρες χρειάστηκαν για να πάρω πίσω τα χρήματά μου; Για να μην γράφω πολλά και επειδή μια εικόνα αξίζει όσες 1000 λέξεις παραθέτω ένα screenshoot από το email λογαριασμό που επικοινωνούσα με την εταιρεία.

Ναι παραπάνω υπάρχουν γύρω στα 30 μηνύματα. Όσο για τον χρόνο επιστροφής εμφανίζεται στην ίδια εικόνα: Η επικοινωνία μας άρχισε αμέσως μετά την αγορά του πακέτου στις 4 Ιουλίου και σταμάτησε στις 10 Ιουλίου, έξι μέρες μετά.

Μετά από 6 μέρες και 30 μηνύματα μπόρεσε να ολοκληρωθεί με επιτυχία το refund (επιστροφή). Το αστείο ήταν ότι ενώ είχα πάρει το domain μαζί με το πακέτο στις 4 του Ιούλη, η διαδικασία ς ολοκληρώθηκε στις 5 Ιουλίου, ενώ εγώ ενημερώθηκα για το ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω το domain στις 6 του Ιούλη. Το παραπάνω γεγονός (για όσους γνωρίζουν) δείχνει πάρα πολλά για την εταιρεία. Φανταστείτε να είχα κάποιο απαιτητικό πελάτη που ήθελε να δει το domain του σε λίγες ώρες.

Αυτά από μένα. Προσοχή στην διαδικτυακή φθήνια….

____________________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

4 Comments

Leave a Reply
  1. Δεν ήξερες, δεν ρώταγες θα μπορούσα να σου πω…Εν τούτοις η δική μου περιπέτεια το 2006 ήταν πολύ πιο άσχημη. Πλήρωσα με πιστωτική φίλου για πακέτο ονλάϊν. Η πληρωμή για κάποιο λόγο χτύπησε όχι μια αλλά 2 φορές. Η τράπεζα ήταν η Εθνική γνωστό κ@λ@χανείο για πάρκινγκ ανθρώπων που έγιναν ΔΥ χωρίς να είναι ΔΥ. Προσπαθούσα να βρώ την άκρη και αυτοί νόμιζαν ότι μπορούν να με τρέχουν χωρίς λόγο. Στην συνέχεια πλήρωσα με WU στα ΕΛΤΑ. Να μου κοβόταν το χέρι. Η πληρωμή έφτασε το σάϊτ ανέβηκε αλλά αμέσως κατέβηκε με διάφορα άσχετα για μη πληρωμή. Τι μέηλ έστειλα τι τηλέφωνα πήρα τι τσατ έκανα τίποτα. Η πληρωμή είχε γίνει αλλά η εταιρεία έκανε τον ψόφιο στα μηνύματά μου. Τελικά τους έκανα καταγγελία στο ΒΒΒ. Ο υπεύθυνος με κατηγορούσε για απατεώνα προφασιζόμενος ότι πλήρωσα με κλεμμένη κάρτα. Το ΒΒΒ μου ζήτησε αποδεικτικό στοιχείο πληρωμής. Το ζήτησα εγγράφως (ε ναι έχω βίτσια και γράφω επιστολές παντού για να θεμελιώνω την καλή μου πίστη). Τα ΕΛΤΑ με γράφανε στα π@π@ρια τους. Τι τηλέφωνα τι επιστολές χρειάστηκε να κάνω επίσημη καταγγελία για να καταδεχτούν μετά από 4 (τέσσερεις) μήνες να μου στείλουν το αντίγραφο πληρωμής. Το έστειλα στο ΒΒΒ και τους είπα ότι είναι τυχεροί στην εταιρεία που δεν είμαι κάτοικος Αμερικής γιατί για την συκοφαντική δυσφήμηση και μόνο μπορούσα να τους πάρω τα σώβρακα. Ο υπεύθυνος μου είπε «συγγνώμη αφού το έχεις σημαίνει ότι έχεις πληρώσει» και με ρώτησε αν ήθελα ένα πρόγραμμα ειδικό. Του απάντησα ότι και να ήθελα δεν θα μπορούσα ποτέ να συνεργαστώ με ανθρώπους που όχι μόνο δεν απάντησαν στα πλαίσια της δουλειάς τους (για την οποία πληρώνονται από τον πελάτη) αλλά είχαν και θράσος να με συκοφαντήσουν σε δίκαιο αίτημα. Έκτοτε δεν ξανασχολήθηκα μαζί τους και κάποια φορά που μου έστειλαν εμπορικό μέηλ τους έκανα καταγγελία όπου μπορούσα για σπαμάρισμα. Σε γενικές γραμμές οι εμπειρίες μου από χοστινγκ στην Αμερική με μπάτζετ ~100 $ δε αξίζουν τον κόπο. Είναι όλοι ίδιοι, με προσωπικό άσχετο και διάφορα προβλήματα τεχνικά. Το ποσό όμως που αναφέρεις είναι σοβαρό και σίγουρα μπορείς να βρεις καλές εταιρείες για αυτά τα χρήματα.

      • Επέτρεψέ μου να μην μου αρέσει. Η εταιρεία στεγάζει πολλούς καραγκιόζηδες Έλληνες ιδιοκτήτες σάϊτ οι οποίοι σπαμάρουν με αγορασμένες λίστες από κλεμμένα μέηλ. Συχνά η εταιρεία καλύπτει (;) διάφορους βρωμιάρηδες με την δικαιολογία των προσωπικών δεδομένων κ.α. Βέβαια σε αυτό φταίνε και οι διαδικτυακοί πάροχοι η (ο θεός να την κάνει) αρχή προστασίας των προσωπικών δεδομένων και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, αλλά και η παιδεία των χρηστών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).