Tissot

Η Microsoft ανακατασκευάζει το Smart watch της

Η Microsoft προστίθεται στην λίστα των κατασκευαστών που διερευνούν την πιθανότητα να διεκδικήσουν ένα μερίδιο από μια νέα αγορά που υπολογίζεται ότι θα αποφέρει 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016. Το ενδιαφέρον της αφορά τα λεγόμενα «γκάτζετ που φοριούνται», και συγκεκριμένα ένα «έξυπνο ρολόι». Στο ίδιο αντικείμενο φέρονται να εργάζονται Google, Samsung και Apple.

Tissot

Το ενδιαφέρον της Microsoft καταγράφτηκε μετά από πληροφορία που έδωσαν στην εφημερίδα Wall Street Journal υποψήφιοι προμηθευτές εξαρτημάτων από την Ασία, οι οποίοι δηλώνουν ότι η εταιρεία τους προσέγγισε στις αρχές του 2013. Ωστόσο, διστάζουν να επιβεβαιώσουν ότι η Microsoft θα κατασκευάσει το «ρολόι».

Η ιδέα του έξυπνου ρολογιού δεν αποτελεί κάτι νέο για την Microsoft. Το 2003, στην έκθεση CES ο Μπιλ Γκέιτς είχε παρουσιάσει τα πρώτα έξυπνα ρολόγια, τεχνολογίας SPOT (Smart Personal Objects Technology). Τα “ρολόγια SPOT” είχαν χαρακτηριστεί «έξυπνα», καθώς προσαρμόζονταν αυτόματα στην αλλαγή της ώρας όταν ο ταξιδιώτης άλλαζε ζώνη, είχαν προσαρμοζόμενες προσόψεις και παρείχαν πρόσβαση σε περιεχόμενο, όπως σε ειδήσεις, μηνύματα για την κίνηση στους δρόμους, τον καιρό, τιμές μετοχών, σκορ, αλλά και προσωπικά μηνύματα instant messaging (μέσω της νεότευκτης τότε υπηρεσίας MSN Direct). Το περιεχόμενο μεταδιδόταν στα ρολόγια μέσω της υπηρεσίας MSN Direct από τις ραδιοφωνικές συχνότητες FM. Εκτός από αυτά, τα ρολόγια SPOT είχαν παραδοσιακές λειτουργίες, όπως χρονόμετρο, ημερολόγιο, ξυπνητήρι κ.λπ. Στην αγορά, κυκλοφόρησαν ρολόγια τεχνολογίας SPOT, από γνωστές εταιρείες όπως η Fossil, Suunto, Swatch καθώς και η Tissot (High-T).

  16ο Meetup του Greece JS

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του Tissot High-T, που κυκλοφόρησε το 2006.

in

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  34  =  36