socialmedia spam

Το spam έχει αυξηθεί κατά 355% το πρώτο εξάμηνο του 2013 στα Κοινωνικά Δίκτυα

spam kbΚαθώς οι υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκτούν ολοένα καλύτερη ανίχνευση και φιλτράρισμα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, οι έχουν αρχίσει να επεκτείνουν τις δράσεις στα κοινωνικά δίκτυα, όπου έχουν περισσότερες πιθανότητες να περάσουν απαρατήρητες. Γι ‘αυτό , σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το έχει αυξηθεί κατά κατά το πρώτο εξάμηνο του στα κοινωνικά δίκτυα.

Το Spam εξαπλώνεται στα κοινωνικά δίκτυα τόσο πολύ που μια στις 200 δημοσιεύσεις είναι spam, και το 5% του συνόλου των εφαρμογών που υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα είναι κακόβουλες. Αυτοί είναι μερικοί πολύ ανησυχητικοί αριθμοί που αποκάλυψε η έρευνα της Nexgate, Social Media Spam Report (PDF).

Η μελέτη ανέλυσε 60 εκατομμύρια δημοσιεύσεις και περιεχόμενο από το Facebook , το Twitter , το + , το YouTube και το LinkedIn για δύο έτη από το 2011 έως το 2013.

Η δύναμη του κοινωνικού spam είναι η εμβέλειά του. Τα Spam e-mails παραδίδονται σε έναν χρήστη μόνο , ενώ ένα ανεπιθύμητο μήνυμα στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να προσεγγίσει δυνητικά χιλιάδες ή εκατομμύρια ανθρώπους, και είναι δύσκολο να ανιχνευθεί: μόνο το 15 % του συνόλου των κοινωνικών spam έχει μια σύνδεση που μπορεί να ανιχνευθεί σαν spam, σύμφωνα με την μελέτη.

  Firefox 104.0.1 λήψη πριν την επίσημη κυκλοφορία

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι το Facebook και το YouTube έχουν τα περισσότερα spam από όλα τα άλλα κοινωνικά δίκτυα . Στην πραγματικότητα , η αναλογία των spam σε αυτά τα δύο δίκτυα σε σχέση με τα άλλα είναι 100 προς 1 και το Facebook παίρνει το βραβείο για το δίκτυο με τον μεγαλύτερο αριθμό επιθέσεων .

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).