Nikon Ποιες φωτογραφίες έχουν τα περισσότερα Like στο Facebook

Ανεβάστε φωτογραφίες με τοπία, ζωάκια ή τρόφιμα, αφήστε offline τα πορτρέτα και τις ομαδικές φωτογραφίες από εκδηλώσεις, φροντίστε για την σωστή έκθεση της λήψης στο φως και ελαχιστοποιήστε το θάμπωμα. Τ+Ζ+(Ε+Α+Χ) / ΣΕ – Θ, είναι η φόρμουλα που θα σας εξασφαλίσει περισσότερα Like στο , λέει η κατά την παρουσίαση της Nikon Coolpix S800c, της πρώτης φωτογραφικής μηχανής της Nikon με .

Η Nikon COOLPIX σε συνεργασία με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Berkeley της αποκάλυψαν τον επιστημονικό τύπο για τις ιδανικές φωτογραφίες στο Facebook:
Τ + Ζ + (Ε + Α + Χ)
ΣΕ (σωστή έκθεση) – Θ (θάμπωμα)

Εάν θέλετε να ανεβάσετε φωτογραφίες που θα «αρέσουν» πιο πολύ στο Facebook, θα πρέπει να τραβήξετε και να ανεβάσετε σκηνές τοπίων παρά πορτρέτα. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει  μελέτη της Nikon COOLPIX που έγινε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Berkeley στην Καλιφόρνια.

  • Οι φωτογραφίες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα «Μου αρέσει» – τη σημερινή ηλεκτρονική ένδειξη αποδοχής από το κοινό – είναι αυτές που απεικονίζουν γραφικά τοπία, χαριτωμένα ζωάκια ή φωτογραφίες τροφίμων.

Αυτό τουλάχιστον έδειξε η μελέτη στην οποία συμμετείχαν 500 άτομα από την Ευρώπη, τα οποία κλήθηκαν να αξιολογήσουν 35 φωτογραφίες, με ποικιλία θεμάτων και ποιότητας εικόνας. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι τα πορτρέτα ανθρώπων ή οι ομαδικές φωτογραφίες που τραβήχτηκαν σε εκδηλώσεις προκάλεσαν τις λιγότερες θετικές αντιδράσεις.

  Το Facebook επέτρεψε τα πρώτα Gif σε σελίδες εταιρειών

Χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματά τους, οι ερευνητές ανέπτυξαν έναν τύπο τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως οδηγό για τις φωτογραφίες που θα τραβήξουν και θα δημοσιεύσουν, αν επιδιώκουν τις καλύτερες δυνατές αντιδράσεις από τους φίλους τους.

Οι φωτογράφοι του Facebook θα πρέπει ίσως να συμπεριλάβουν ένα τοπίο (Τ) ή ένα ζώο (Ζ) στη φωτογραφία τους και, επίσης, να εστιάσουν στην προβολή ενός στοιχείου που εμπνέει (Ε) – για παράδειγμα, ενός ηλιοβασιλέματος – ή ενός αστείου (Α) ή χαριτωμένου (Χ) στοιχείου στη σύνθεσή τους. Ταυτόχρονα, η λήψη του φωτός στην πιο φυσική μορφή του (με άλλα λόγια, η επίτευξη της σωστής έκθεσης (ΣΕ) και η ελαχιστοποίηση του θαμπώματος (Θ)) παίζουν επίσης πολύ σημαντικό ρόλο.

Σημαντικά είναι και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι φωτογραφίες με χαμηλή ανάλυση ή οι θαμπές φωτογραφίες έχουν λιγότερες πιθανότητες να τραβήξουν τα βλέμματα, ενώ μια φωτογραφία με σωστό φωτισμό γίνεται πάντα καλύτερα αποδεκτή σε σχέση με μια φωτογραφία με αμυδρό φωτισμό ή υπερέκθεση στο φως.

  • Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι παρά τη δημοτικότητα των καλλιτεχνικών φίλτρων που αλλάζουν τα χρώματα και την υφή, το πείραμα έδειξε πως αυτά τα εφέ έχουν ελάχιστη έως καμία επίδραση στο ποσοστό των «Μου αρέσει» που αποσπά μια φωτογραφία. Έτσι, από την μελέτη της Nikon δεν τεκμηριώνεται καμία προστιθέμενη αξία σε υπηρεσίες τύπου Instagram, συμπεραίνουμε εμείς.

«Σύμφωνα με τη μελέτη μας, αυτό που πραγματικά μετράει είναι το συναίσθημα και η ποιότητα», αναφέρει ο Dr. Paul Piff, ο οποίος διηύθυνε την ερευνητική ομάδα. «Όταν ρωτήσαμε τους συμμετέχοντες ποιες φωτογραφίες θα κέρδιζαν την αποδοχή τους στο Facebook, αξιολογήσαμε επίσης τα συναισθήματά τους για κάθε φωτογραφία. Τα περισσότερα «Μου αρέσει» συγκέντρωσαν οι φωτογραφίες που ενέπνευσαν το θεατή, και σε αυτό υπερείχαν οι σκηνές με τοπία σε σχέση με αυτές που απεικόνιζαν άτομα. Οι σκηνές με άτομα προκαλούν κυρίως το συναίσθημα της ευτυχίας παρά έμπνευση. Παρόμοια, η κακή ποιότητα της φωτογραφίας εμποδίζει την ανάπτυξη συναισθημάτων. Αν κάποιος παρατηρήσει κόκκινα μάτια, σκηνές με κακό φωτισμό ή θαμπά πρόσωπα, οι πιθανότητες να επηρεαστεί από τη φωτογραφία είναι αισθητά λιγότερες.»

  Νέα επαναστατική τεχνολογία για φακούς κάμερας που μοιάζουν με ανθρώπινο μάτι

in

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


1  +  4  =