Oculus θα απαιτεί πλέον λογαριασμό στο Facebook

Όσοι επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν μια συσκευή Oculus θα αναγκαστούν σύντομα να έχουν λογαριασμό στο Facebook για να συνδεθούν στο VR προφίλ τους.

Από τον Οκτώβριο, η που ανήκει στο Facebook θα απαιτεί από τους χρήστες της να συνδεθούν μέσω της πλατφόρμας του κοινωνικού δικτύου και να συγχωνεύσουν τυχόν υπάρχοντες στο Oculus με τους λογαριασμούς του Facebook.

Από τον Ιανουάριο του 2023, όλοι οι μη συγχωνευμένοι Oculus λογαριασμοί θα κλείσουν.

Όποιος χρησιμοποιήσει μια συσκευή Oculus για πρώτη φορά θα χρειαστεί ένα λογαριασμό Facebook για να προχωρήσει.

“Εάν είστε ήδη χρήστης και επιλέξετε να μην συγχωνεύσετε τους λογαριασμούς σας, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον Oculus λογαριασμό σας για χρόνια”, αναφέρει η Oculus σε μια δημοσίευση που ανακοινώνει την αλλαγή.

“Εάν επιλέξετε να μην συγχωνεύσετε τους λογαριασμούς σας εκείνη τη στιγμή, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη συσκευή σας, αλλά η πλήρης λειτουργικότητα θα απαιτεί ένα λογαριασμό στο Facebook. Θα λάβουμε μέτρα για να σας επιτρέψουμε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε που έχετε αγοράσει, αν και περιμένουμε ότι κάποια παιχνίδια και εφαρμογές να μην λειτουργούν πλέον.”

Φυσικά κανείς δεν γνωρίζει τι θα φέρει πραγματικά αυτή η αλλαγή στο απόρρητο των χρηστών. Αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ο τρόπος που λειτουργεί η αυτοκρατορία του Zuckerberg, που συνεχίζει να συλλέγει την κάθε πληροφορία. Οι VR δραστηριότητες θα συνδεθούν με τα προφίλ του Facebook, παρέχοντας ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο profil για επεξεργασία από ειδικούς…

Αναμένονται αντιδράσεις, αλλά ως συνήθως δεν θα αλλάξει κάτι.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).