open source

To Open Source κυριαρχεί στην διαδικτυακή κοινότητα (με νούμερα)

Tο 2010, ο αντιπρόεδρος του JOSA Mohammad Khamash παρουσίασε μια ενδιαφέρουσα δημοσίευση για το πώς το Open – ευτυχώς – δεσπόζει στο World Wide Web. Νομίζετε ότι το Ανοικτού Κώδικα φτιάχνει ακόμα τους κανόνες για τις του ; Με τον εορτασμό της 25ης επετείου από τη γέννηση του World Wide Web, σας παρουσιάζουμε ένα καινούργιο και ενημερωμένο infographic για το 2014

open source

Στη δημοσίευση του Mohammad Khamash το 2010 σχετικά με τη χρήση του Open Source στο δια, υπάρξει μια προσπάθεια διευκρίνησης του γιατί το Open Source λογισμικό είναι η ραχοκοκαλιά του Web, αφού δίνει ζωή στην υποδομή των web servers και στα λειτουργικά συστήματα που χρησιμοποιούνται για να λειτουργήσουν οι περισσότερες ιστοσελίδες του WWW. Μετά από τρία χρόνια, το Open Source ται ακόμη πιο πολύ και δείχνει να αγαπήθηκε περισσότερο από τους που ασχολούνται με την ανάπτυξη του web.

Ξεκινώντας με τα λειτουργικά συστήματα που τροφοδοτούν το διαδίκτυο, το GNU/Linux εξακολουθεί να κυριαρχεί στο μερίδιο της αγοράς. Με βάση τα στατιστικά που παρέχονται από το W3Techs, το Linux τρέχει σε περισσότερο από το 38,9% του συνόλου των web servers. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε ή ίδια πηγή που χρησιμοποιήθηκε το 2010 για τα στοιχεία με την διαφορά ότι το 2010 ήταν με βάση τα κορυφαία 1 εκατομμύριο sites, ενώ σήμερα τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται έχουν διευρυνθεί και η δειγματοληπτική βάση τους καλύπτει τα 10 εκατομμύρια sites.

Δεδομένου ότι πολλοί από τους διακομιστές του web κρύβουν το υποκείμενο λειτουργικό τους (τις περισσότερες φορές για λόγους ασφαλείας), οι στατιστικές δείχνουν ότι στο 28% των web εξυπηρετητών εκτελείται ένα λειτουργικό σύστημα που μπορεί να χαρακτηριστεί σαν άγνωστο/undiscoverable. Με βάση τα προηγούμενα (2010) στατιστικά στοιχεία, που έδειχναν ότι το Linux είχε ένα ποσοστό 60%, μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε ότι σχεδόν όλα αυτά τα μηχανήματα τρέχουν Linux.

Τρία χρόνια ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν μια πιο ουσιαστική αλλαγή στο λογισμικό των διακομιστών του Web, όπου έχουμε ένα νεο-εισερχόμενο, που πήρε τη δεύτερη θέση από τον Microsoft IIS. Μπορεί πιθανώς να μαντέψατε, ότι είναι ένα άλλος ένας ανοικτός web κώδικα που ονομάζεται Nginx, και σήμερα έχει το 19,9 % του μεριδίου της αγοράς.

Αυτό δεν ήταν κάποια σοβαρή απώλεια για τον Apache, αντιθέτως, το μερίδιο του Apache βελτιώθηκε και έφτασε το 61% (+1% από το 2010). Ο IIS τώρα, ο web server της Microsoft έχει μείνει πλέον με το 14,2 % (-5,8% από το 2010) του μεριδίου της αγοράς.

Όσον αφορά την ανάπτυξη ιστοσελίδων, και από την άποψη των server-side languages, όπως την Open Source, PHP γλώσσα προγραμματισμού έχει φτάσει σε ένα εκπληκτικό 81,9% (το 2010 ήταν η γλώσσα ς για το 75% των ιστοσελίδων). Η Java, μια γλώσσα προγραμματισμού ανοικτού κώδικα, τρέχει σχεδόν στο 3% του ιστού, ενώ το ιδιόκτητο ASP.NET έχει ένα ποσοστό που φτάνει σχεδόν το 18%.

Για τους περισσότερους προγραμματιστές η σύνταξη του κώδικα από το μηδέν δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την ανάπτυξη ενός νέου λογισμικού, γιατί θα πρέπει να ανακαλύπτουν τον τροχό ξανά και ξανά. Συνήθως χρησιμοποιούν έτοιμες βιβλιοθήκες, πλαίσια, και στην περίπτωση ανάπτυξης ιστοσελίδων, χρησιμοποιούν συχνά ένα Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS).

Έτσι, κατά την περίοδο 2010-2014 τα Open Source Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου, έγιναν ακόμη πιο δημοφιλή. Το WordPress, το Joomla, και το Drupal κατέχουν αντίστοιχα το 60,2%, 8,7%, και 5,4% του συνόλου της χρήσης των CMSs στο παγκόσμιο διαδίκτυο. Το σύνολο τους φτάνει το 74,3% της αγοράς.

Δείτε το infographic

opensourceweb2014

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).