parallax

Πως λειτουργεί το Parallax Effect του iOS 7

parallax

Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές και μεγάλο χαρακτηριστικό του iOS 7 αποτελεί αυτό που η Apple ονομάζει  . Με απλά λόγια είναι η 3D αίσθηση που δίνει στον χρήστη και η οπτική των πολλαπλών επιπέδων.

Αλλά πως δουλεύει μιας και δεν είναι προσαρμοσμένο σε 3D οθόνες;

Tην απάντηση σε αυτό το ερώτημα την δίνει σήμερα το Macworld, αναφέροντας πως ουσιαστικά η Apple χρησιμοποιεί μια τεχνική που ξεγελάει το μάτι του χρήστη κάνοντας να πιστεύει πως βλέπει την συσκευή σαν ένα παράθυρο ενός ξεχωριστού κόσμου με την βοήθεια από το ενσωματωμένο γυροσκόπιο και την GPU της συσκευής.

Η ιδέα που το πιστεύετε ή όχι προέρχεται από μια τεχνική  εξομοίωσης που χρησιμοποιείτε στην καθοδήγηση πυραύλων αναλύεται παρακάτω:

On iOS, the parallax effect is, of course, entirely simulated by the operating system’s software, with a help from a that was originally conceived for rocket guidance.

Buried among the that makes up most of Apple’s modern mobile devices is a component called a MEMS gyroscope; it contains an extremely small mechanism capable of vibrating at a known rate when subjected to an electrical charge.

When you rotate the device around any of the three angles of motion, this little marvel of human technology—smaller than a human hair—tends to resist the change in orientation because of Newton’s First Law of Motion. This allows the hardware to measure the speed and direction in which the phone or tablet is being rotated.

Working in concert with a few additional sensors called accelerometers, the gyroscope allows the device to understand the changes in its relative position with a reasonably good level of accuracy.

Πηγή:GreekAppleNews.gr

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).