Πώς να ελέγξετε την εγγύηση του iPhone σας

Κάθε που πωλείται έχει τουλάχιστον ένα έτος εγγύησης στις ΗΠΑ, με άλλες δικαιοδοσίες όπως η ΕΕ και η Αυστραλία να φτάνουν τα δύο χρόνια. Μπορείτε να ελέγξετε πότε λήγει η εγγύηση του iPhone απευθείας από την εφαρμογή “Settings”.

Μπορείτε να ελέγξετε την εγγύησης του iPhone σας χρησιμοποιώντας την εφαρμογή “Settings”. Θα σας πει εάν καλύπτεστε από τη βασική περιορισμένη εγγύηση ενός έτους, το AppleCare + ή εάν η εγγύησή σας έχει λήξει.

Για έλεγχο, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις και μετά πατήστε “General”.

Έπειτα, πατήστε “About”.

Θα πρέπει να βρείτε μια επιλογή μεταξύ του “Serial Number” και “Network”, που περιγράφει την τρέχουσα κατάσταση της εγγύησης. Πατήστε επάνω για να δείτε περισσότερες πληροφορίες.

Αυτή η επιλογή θα μας αναφέρει “Limited Warranty”, “AppleCare +” ή “Coverage Expired”. Στην επόμενη , θα δείτε την ημερομηνία λήξης για οποιαδήποτε κάλυψη έχετε.

Εάν η συσκευή σας δεν καλύπτεται πλέον, ενδέχεται να μπορείτε να λάβετε τηλεφωνική υποστήριξη από την Apple, όπου θα σας εμφανίζεται σε αυτήν την οθόνη. Θα πρέπει επίσης να βρείτε έναν σύνδεσμο για την εφαρμογή “Υποστήριξη Apple” για να λάβετε βοήθεια.

Πώς να ελέγξετε την εγγύησή σας στον ιστότοπο της Apple

Εάν προτιμάτε να ελέγξετε την εγγύησή σας χρησιμοποιώντας τη σελίδα της Apple, μπορείτε να το κάνετε για σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή Apple στη διεύθυνση checkcoverage.apple.com. Ανοίξτε την σελίδα στον browser σας και στη συνέχεια, εισαγάγετε τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας.

Σε iPhone ή iPad, μπορείτε να βρείτε τον σειριακό αριθμό στις  Ρυθμίσεις > Πληροφορίες > Γενικά. Πατήστε το πεδίο «Σειριακός αριθμός» και θα εμφανιστεί η επιλογή «Αντιγραφή». Πατήστε πάνω του και μπορείτε να επικολλήσετε τον σειριακό σας αριθμό στο πλαίσιο που βλέπετε στην παραπάνω εικόνα.

Για να ελέγξετε το Mac σας, κάντε κλικ στο λογότυπο της Apple στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης και επιλέξτε “About This Mac”. Ο σειριακός σας αριθμός θα εμφανίζεται κάτω από το hardware σας και μπορείτε να τον αντιγράψετε όπως θα αντιγράφατε οποιοδήποτε κείμενο σε μια ιστοσελίδα.

Τι γίνεται όμως με άλλες συνδεδεμένες συσκευές, αξεσουάρ, AirPods και άλλα; Εάν έχετε κάνει συζεύξη με το iPhone σας, θα μπορείτε να τα βρείτε στην εφαρμογή Ρυθμίσεις. Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις και μετά αγγίξτε το όνομά σας.

Κάντε προς τα κάτω στη λίστα των συνδεδεμένων συσκευών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ακουστικά από τα AirPods και Beats, το Apple Watch, το HomePod,το HomePod mini, το Apple TV, ακόμη και το Mac σας. Κάθε συσκευή έχει τον σειριακό αριθμό της, τον οποίο μπορείτε να πατήσετε για αντιγραφή.

Από τι ακριβώς σας καλύπτει η εγγύηση;

Η περιορισμένη εγγύηση ενός έτους της Apple καλύπτει ελαττώματα του κατασκευαστή, συμπεριλαμβανομένων της κακής απόδοσης της μπαταρίας ή βλαβών που προκύπτουν από τη συχνή χρήση της συσκευής μας. Δεν καλύπτει ζημιές, όπως ραγισμένη οθόνη που προκύπτει από μια πτώση. Η Apple θα ελέγξει ορισμένους δείκτες (όπως λωρίδες που ανιχνεύουν υγρασία μέσα στο πλαίσιο) για να προσδιορίσει εάν έχει προκληθεί ζημιά από δικό σας.

Το AppleCare+ παρέχει πρόσθετη κάλυψη, συμπεριλαμβανομένων δύο τυχαίων ζημιών, για δύο χρόνια. Το κόστος ποικίλλει ανάλογα με τη συσκευή, με το ακριβότερο iPhone 12 Pro να κοστίζει 200 €$ (270€ με προστασία από απώλειες) και το τυπικό iPhone 12 να κοστίζει 150 € (220€ με προστασία από απώλειες).

Κάθε πρόγραμμα AppleCare+ σάς καλύπτει για δύο τυχαίες ζημιές. Εάν σπάσετε την οθόνη σας, τότε θα πρέπει να πληρώσετε ένα τέλος υπηρεσίας περίπου στα 29€. Για άλλες ζημιές, η χρέωση ανέρχεται σε 99€. Ίσως αξίζει να ελέγξετε εάν έχετε ήδη κάλυψη με την σας κάρτα, που μπορεί να καλύπτει ζημιές όπως αυτές που αναφέραμε.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by Anastasis Vasileiadis

Οι μεταφράσεις είναι σαν τις γυναίκες. Όταν είναι ωραίες δεν είναι πιστές και όταν είναι πιστές δεν είναι ωραίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).