Πως να φέρετε έναν IT σε κατάσταση απελπισίας

Θέλετε να ακολουθήσετε το επάγγελμα του πληροφορικάριου; Φαντάζεστε τον εαυτό σας στην τεχνική υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων μίας μεγάλης ς; Ή ακόμα χειρότερα, δουλεύετε ήδη σε μία τέτοια θέση; Τότε θα πρέπει να έχετε τεράστια υπομονή.

desperation

Τα προτερήματα ενός ανθρώπου που εργάζεται στον τομέα της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών και που έρχεται σε καθημερινή επαφή με πελάτες και υπαλλήλους δεν είναι μόνο οι τεχνικές του γνώσεις.

Αυτό είναι το λιγότερο. θα πρέπει να διαθέτει ευχέρεια λόγου, ευγένεια, γνώσεις ψυχολογίας, καρτερία, συμπόνια προς τους συν του και γενικά να είναι “ζεν τύπος”.

Πως θα σας φαινόταν αν σας έστελναν το πιο κάτω email με απαίτηση να λυθεί το πρόβλημά τους άμεσα, γιατί δεν μπορεί ο υπάλληλος να συνεχίσει την εργασία του;

email it 2

Απαντήσεις του τύπου $#%^%&$ απαγορεύονται. Ούτε να διανοηθείτε να διαμαρτυρηθείτε στον προϊστάμενο του εν λόγω υπαλλήλου, γιατί απλά ως άσχετος και αυτός θα του φανεί φυσιολογική η ερώτηση του email.

Τεχνικά πάντως όλα γίνονται. Δεδομένου ότι το excel δεν κρατάει για λόγους ασφαλείας, θα πρέπει να αναζητηθεί η κίνηση του συγκεκριμένου μέσα σε ένα χαώδης αρχείο log του εσωτερικού δικτύου της εταιρείας. Καλό κουράγιο!

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.
desper,computer,desperation,απελπισία,τεχνική,υποστήριξη

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).