Όλο και περισσότερα αεροσκάφη αρχίζουν να εξοπλίζονται με Wi-Fi, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το σήμα είναι το ίδιο για όλους αφού κάθε κάθισμα λαμβάνει με παρεμβολές από τον τύπο που κάθετε δίπλα. Έτσι ένας επιβάτης μπορεί να έχει τέσσερις γραμμές, ενώ ο τύπος που είναι σφηνωμένος στο δίπλα κάθισμα έχει μία, ή καμία.
Η Boeing αντιμετώπισε το παραπάνω πρόβλημα και θέλοντας να προσφέρει στους επιβάτες της ένα καλύτερο service με μια πιο δίκαιη κατανομή του σήματος, ανέθεσε σε μια ομάδα μηχανικών να αρχίσει δοκιμές μέχρι να βρουν μια λύση.
Οι δοκιμές τους έγιναν στο κέντρο αξιολόγησης της Boeing στο Seattle. Ένα μεγάλο μέρος των δοκιμών έγινε πάνω σε ένα σταθμευμένο αεροσκάφος, και οι μηχανικοί χρειάστηκαν κάτι θα έπαιζε τον ρόλο των επιβατών. Ποιοι θα ήταν οι επιβάτες;
Τα σακιά γεμάτα απο πατάτες ήταν μια αρκετά φτηνή λύση, δεν χρειάζονται διαλείμματα, δεν χρησιμοποιούν το μπάνιο δεν θέλουν νερό, και αλληλεπιδρούν στις ηλεκτρονικές ιδιότητες του σήματος όπως ακριβώς και το ανθρώπινο σώμα.
Η μέθοδος αναπτύχθηκε αρχικά από την Boeing για να εξασφαλίσει ότι τα ραδιοσήματα που μεταδίδονται μέσα σε μια καμπίνα είναι ασφαλή και δεν παρεμβαίνουν με τα ηλεκτρικά σήματα του αεροσκάφους. Τώρα χρησιμοποιείται για το καλύτερο συντονισμό σήματος που μπορεί να μεταδοθεί με ασφάλεια σε όλη την καμπίνα, αναφέρει το wired.
Αυτό σημαίνει ότι όσοι βρεθούμε στριμωγμένοι στην 21Β θα έχουμε αρκετό σήμα να σερφάρουμε, ξεχνώντας τον πληθωρικό διπλανό μας.