Samsung: Ρεκόρ προ-παραγγελιών των Galaxy S7 και S7 edge

Λίγο μετά την ανακοίνωση των S7 και Galaxy S7 edge στα τέλη Φεβρουαρίου η δήλωσε ότι αναμένει από αυτά τα smartphones να πουλήσουν πολύ καλύτερα από τις προηγούμενες συσκευές της.Samsung Galaxy S7 Edge

Μερικοί από εμάς δεν πιστεύαμε ότι θα ήταν δυνατόν, γιατί τα Galaxy S7 και S7 edge δεν έχουν προσθέσει καινοτόμα χαρακτηριστικά στη συσκευή, εκτός από την κάμερα.

Ωστόσο, φαίνεται ότι η εκτίμηση της Samsung ήταν αρκετά καλή, καθώς η νοτιοκορεατική εταιρεία μόλις ανακοίνωσε ότι ο αριθμός προ-παραγγελιών των Galaxy S7 και S7 edge είναι πολύ μεγαλύτερος από κάθε άλλη φορά.

Σύμφωνα με τη Samsung, μεταξύ της 21ης ​​Φεβρουαρίου και της 10ης Μαρτίου, οι προ- των Galaxy S7 και S7 edge ήταν 2,5 φορές περισσότερες από ό, τι οποιαδήποτε προηγούμενο Galaxy S από τότε που κυκλοφόρησε η σειρά.

Επιπλέον, τις πρώτες ημέρες μετά την διάθεση στην αγορά, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στο Ηνωμένο Βασίλειο ανακοίνωσε μια αύξηση της τάξης του 200% στις προ-παραγγελίες για τα δύο Galaxy S7 σε σύγκριση με εκείνες του περασμένου έτους για το Galaxy S6 και Galaxy S6 edge.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης ότι οι πελάτες της προτιμούν το Galaxy S7 edge περισσότερο από το επίπεδο μοντέλο. Το κυρτό S7 αντιπροσωπεύει το 61% των προ-παραγγελιών, ενώ το κανονικό μοντέλο το 39%.

Όσο για μας, η νοτιοκορεατική εταιρεία μπορεί να λέει ότι θέλει για τις συσκευές της. Εμείς Galaxy S7 και Galaxy S7 edge δεν αγοράζουμε.

Πέντε λόγοι για να μην αγοράσετε το νέο Galaxy S7 της Samsung

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.086 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).