Σουηδία δεν χρησιμοποιεί μετρητά

Στην , σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, υπολογίζεται ότι το 70 έως το 75% των συναλλαγών πραγματοποιούνται κυρίως με και όχι με μετρητά. Μπορεί τα νούμερα να ακούγονται υψηλά, ωστόσο μία ευρωπαϊκή χώρα φαίνεται να κατάργησε τα μετρητά.

visa p

Ναι η Σουηδία είναι το πρώτο κράτος που φέρεται να καταργεί τα μετρητά. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Μαρτίου, ένα τεράστιο ποσοστό (95%) των κατοίκων της χώρας ηλικίας 15 έως 65 ετών ηλεκτρονικό χρήμα, μέσω εφαρμογών ή κάρτας.

Από την άλλη, οι συναλλαγές με μετρητά μειώθηκαν σε μονοψήφια ποσοστά, κάτι που σύμφωνα με τον Jonas Hedman του Copenhagen Business School, κάνει ασύμφορες τις συγκεκριμένες συναλλαγές.

Το σουηδικό κράτος για να διευκολύνει τους πολίτες σχεδίασε την εφαρμογή Swish, η οποία αυτή την στιγμή φέρεται να χρησιμοποιείται από το 50% του πληθυσμού. Αυτό βέβαια μπορεί να συμβεί στην Σουηδία καθώς η πλειοψηφία του πληθυσμού έχει πρόσβαση σε κινητή κάλυψη και οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται μέσω ανέπαφων συναλλαγών. Η κουλτούρα της Σουηδίας και η υιοθέτηση της τεχνολογίας σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα ζωής της χώρας, θα διαδραματίσουν πρωταρχικό ρόλο για να πραγματοποιηθεί αυτή μετάβαση.

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού χρήματος, στη χώρα που τύπωσε το πρώτο επίσημο χαρτο το 1661, έχει ανοίξει πολλές συζητήσεις για την πλήρη απαγόρευση της κυκλοφορίας των μετρητών. Φυσικά δεν υποστηρίζουν όλοι την ιδέα εξαφάνισης των μετρητών για πολλούς ευνόητους λόγους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.
Σουηδία,μετρητά

Written by newsbot

Αν και τα δελτία τύπου θα είναι από πολύ επιλεγμένα έως και σπάνια, είπα να περάσω ... γιατί καμιά φορά κρύβονται οι συντάκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).