Η Swatch ετοιμάζει το δικό της SmartWatch με δικό της OS

Ο Όμιλος Swatch ανακοίνωσε ότι πρόκειται να αναπτύξει το δικό του λειτουργικό για wearables που θα ανταγωνιστεί το watchOS της Apple και το Android Wear της .

Η εταιρεία, σε συνεργασία με το Ελβετικό Κέντρο Ηλεκτρονικής και Μικροτεχνολογίας, (Swiss Center for Electronics and Microtechnology) θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη wearable συσκευών που θα είναι ασφαλείς και χαμηλής ισχύος, όπως δήλωσε ο CEO της Swatch κ. Nick Hayek στους δημοσιογράφους.

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι μία από τις μεγαλύτερες αδυναμίες των smartwatches μέχρι στιγμής.Swatch

“Στην Ελβετία έχουμε μεγάλη εμπειρία, για τη δημιουργία πραγμάτων που είναι μικρότερα, καταναλώνουν πολύ λιγότερη , είναι ανεξάρτητα και πιο αποδοτικά από πλευράς κόστους και μπορούν να καταταχθούν στα μικρά αντικείμενα,” ανέφερε ο Hayek σύμφωνα με το .

Η εταιρεία θα κυκλοφορήσει το λειτουργικό σύστημα μέσω του brand της Tissot στα τέλη του 2018, σύμφωνα με το Bloomberg.

Οι παραδοσιακά ωρολογοποιοί έχουν δει τα κέρδη του να μειώνονται κατακόρυφα όταν κυκλοφόρησε το SmartWatch της Apple στην αγορά.

Το Apple Watch αντιπροσωπεύει σήμερα το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων των SmartWatches, σύμφωνα με τους ερευνητές της Canalys, και έχουν σχεδόν το 80 τοις εκατό των συνολικών εσόδων των SmartWatch στο 4ο τρίμηνο του 2016.

Φυσικά οι παραδοσιακές εταιρείες επιχειρούν να καλύψουν τη διαφορά. Όμως η αγορά των SmartWatch αναμένεται να αυξηθεί με σχετικά αργό ρυθμό, σύμφωνα με την ομάδα αναλυτών της Jupiter, που αναφέρει ότι αναμένεται να διατίθενται λιγότερο από 60 εκατομμύρια smartwatches σε ετήσια βάση από το 2021.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).