Βρετανία: Ερευνά τα A.I. μοντέλα

Η πρώτη φάση θα επικεντρωθεί στη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο η χρήση γλωσσικών μοντέλων και τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να επηρεάσει το ανταγωνιστικό περιβάλλον, στη διερεύνηση των ευκαιριών και των κινδύνων για τον ανταγωνισμό και την προστασία των καταναλωτών και στον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την υποστήριξη του ανταγωνισμού και της προστασίας των καταναλωτών.

Ουσιαστικά, με την έρευνα αυτή, τόσο η κυβέρνηση όσο και η ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου θέλουν να γνωρίζουν πώς και με ποιους τρόπους τα μοντέλα ΤΝ θα μπορούσαν να επηρεάσουν τόσο τον ανταγωνισμό όσο και την προστασία των καταναλωτών.

 1

Στις ρυθμιστικές αρχές που είναι επιφορτισμένες με την εξεύρεση απαντήσεων περιλαμβάνεται η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA), η οποία παρέχει βοήθεια σε πολίτες και επιχειρήσεις σε τα ανταγωνισμού, ενώ παράλληλα αντιτίθεται σε ανήθικες και αντιανταγωνιστικές πρακτικές. Η Sarah Cardell, διευθύνουσα σύμβουλος της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA), δήλωσε: “Είναι σημαντικό τα δυνητικά οφέλη αυτής της καινοτόμου να είναι άμεσα διαθέσιμα στις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ οι πολίτες θα παραμείνουν προστατευμένοι από την παραπληροφόρηση και τις παραπλανητικές πληροφορίες”. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε αυτή τη νέα και ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογία να αναπτυχθεί με τρόπο που να διασφαλίζει ανοικτές ανταγωνιστικές αγορές και αποτελεσματική προστασία των καταναλωτών”.

Οι νέες εξελίξεις από κορυφαίες εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης, όπως η OpenAI, η Microsoft και η Google, έχουν οδηγήσει στη δημοτικότητα μιας ποικιλίας εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και μοντέλων εκμάθησης γλώσσας, όπως το ChatGPT, το Bing Chat και το Google Bard αντίστοιχα. Καθώς οι εταιρείες αγωνίζονται να ενσωματώσουν μεγάλα προ-εκπαιδευμένα γλωσσικά μοντέλα και παραγωγικά εργαλεία ΤΝ που βασίζονται σε υποκείμενα μοντέλα, αυτές οι μελέτες αξιολόγησης και εκτίμησης μπορούν να βοηθήσουν να καθοριστεί εάν πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή ένας μηχανισμός ελέγχου.

Η ανακοίνωση της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου και της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών έρχεται ένα μήνα μετά την ανακοίνωση ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα επενδύσει περίπου 100 εκατομμύρια λίρες (~112,74 εκατομμύρια ευρώ) για τη σύσταση μιας ς εργασίας για τα θεμελιώδη μοντέλα. Στόχος του πρωθυπουργού Ρίσι Σνακ και του υπουργού τεχνολογίας Μισέλ Ντόνελλαν είναι να δημιουργηθεί μια “κυρίαρχη” τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης που θα ωφελήσει την οικονομία χωρίς να αντιμετωπίσει τα ηθικά και λογιστικά ζητήματα που εγείρουν άλλα έργα.

Παρόμοιες ρυθμίσεις και ανησυχίες έχουν προκύψει στις ΗΠΑ, όπου η κυβέρνηση του Τζο Μπάιντεν έχει ανακοινώσει διάφορες πρωτοβουλίες και έργα για την αξιολόγηση και τη ρύθμιση της τεχνητής νοημοσύνης.

Οι ΗΠΑ διέθεσαν 140 εκατ. δολάρια ΗΠΑ σε επτά νέα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης στο πλαίσιο του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών, κατάφεραν να εμπλέξουν κορυφαίους προγραμματιστές ΤΝ για να αξιολογήσουν δημόσια τα συστήματά τους στο συνέδριο 31, ανέθεσαν στο Γραφείο Διαχείρισης και Προϋπολογισμού του Προέδρου την κατάρτιση πολιτικών που σχετίζονται με την ΤΝ για τους ομοσπονδιακούς υπαλλήλους και Η κυβέρνηση ασχολείται με το θέμα αυτό εδώ και αρκετό καιρό. Η δήλωση της κυβέρνησης Μπάιντεν έρχεται πριν από τη συνάντηση της αντιπροέδρου Καμάλα Χάρις με τους διευθύνοντες συμβούλους της Microsoft, της OpenAI, της Alphabet και της Anthropic.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.083 εγγεγραμμένους.

Written by Anastasis Vasileiadis

Οι μεταφράσεις είναι σαν τις γυναίκες. Όταν είναι ωραίες δεν είναι πιστές και όταν είναι πιστές δεν είναι ωραίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).