icar

Γιατί ένα iCar θα ήταν μια υπέροχη υλοποιήσιμη ιδέα για την Apple

icar

Ναι ξέρω πολλοί από εσάς και μαζί και εγώ περιμένουμε από την Apple αυτό που μας έμαθε τόσα χρόνια ο Steve Jobs, το next big thing. Μάλιστα δεν είμαστε μόνο εμείς μιας και όπως σας έχουμε αναφέρει σε πολλά άρθρα μας ένας από τους λόγους που η μετοχή της Apple έχει πάρει την κατιούσα είναι και το γεγονός πως και οι μέτοχοι της Apple αδημονούν για κάτι ανάλογο.

Τα φώτα έχουμε πέσει σε δύο συσκευές, το iTv και πρόσφατα και το iWatch μιας και οι δύο αν και όταν ποτέ υλοποιηθούν θα είναι καινοτόμες και θα επαναπροσδιορίσουν η κάθε μία με τον δικό της τρόπο την βιομηχανία στην οποία ανήκουν.

Τι θα λεγάτε όμως για ένα iCar; Ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας; Είναι κάτι που ποτέ δεν θα έκανε η Apple;

H απάντηση είναι πως ο ίδιος ο Steve Jobs λίγο πριν πεθάνει είχε αποκαλύψει έναν από τους ευγενής πόθους του και δεν ήταν άλλος από την δημιουργία ενός αυτοκινήτου με το λογότυπο της Apple.

Ναι μόνο οι crazy ones του Cupertino θα μπορούσαν να φανταστούν κάτι τέτοιο αλλά όπως θα δείτε παρακάτω αυτό δεν είναι διόλου απίθανο να γίνει και μάλιστα θα ήταν και μια εξαιρετική ιδέα για την Apple και εξηγούμε γιατί.

  Η Apple θα πληρώσει $53 εκατομμύρια για την μη τήρηση εγγυήσεων για το iPhone και iPod touch

Η Apple λοιπόν είναι μια εταιρεία υπολογιστών ερμμμμ όχι ακριβώς μια εταιρεία ηλεκτρονικών προϊόντων ναι πλησιάζουμε αλλά και πάλι δεν είναι ο τέλειος ορισμός. Η Apple είναι σίγουρα μια εταιρεία που στο DNA της κυλάει ο αέρας του νεοτερισμού και της λύσης και του επαναπροσδιορισμού συμβατών καθημερινών αναγκών των καταναλωτών.

Το παραπάνω η Apple το κάνει καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Από την εποχή του πρώτου Mac μέχρι και την σημερινή μετά pc εποχή του iPad Mini η ομάδα του Cupertino έδωσε πνοή σε βιομηχανίες που είχαν γίνει βαρετές ή δυσλειτουργικές και όρισε νέες ελευθερίες στους ανθρώπους με τα προϊόντα της.

Είναι η αυτοκινητοβιομηχανίες μονολιθικές και βαρετές ή δυσλειτουργικές; H απάντηση είναι πως ναι!! Και αν με θεωρείτε τρελό δείτε τα τελευταία μοντέλα συμβατικών αυτοκινήτων και τις διαφορές τους ή τους νεοτερισμούς τους και θα καταλάβετε τι εννοώ.

Η Apple μπορεί να τα καταφέρει όμως σε μια τέτοια βιομηχανία; Aν σκεφτούμε θα δούμε πως μια εταιρεία αυτοκινήτων απαρτίζεται από σχεδιασμό, υπολογιστές και χρηστικές διεπαφές, μηχανολογία υλικών και ικανότητα και εμπειρία στην μαζική παραγωγή. Με άλλα λόγια η Apple σε όλα αυτά παίρνει ήδη άριστα και έχει χρόνια εμπειρίας με μοναδικούς ανθρώπους σε κάθε ένα τομέα και με μια χημεία ανθρωπινού δυναμικού μοναδική.

  LaMDA το AI της Google απέκτησε συνείδηση;

Επίσης πλέον έχει και τα χρήματα η το κεφάλαιο αν προτιμάτε. Μάλιστα έχει τόσα πολλά που άνετα θα μπορούσε να εξαγοράσει τις Ford, Chrysler και την GM και να της μείνουν και λεφτά στα ταμεία. Και προσέξτε μπορεί να τις αγοράσει όλες με μετρητά από τα ταμεία της!

Αν λοιπόν η Apple μπει σε αυτό τον χώρο θα το κάνει άνετα και κατά πάσα πιθανότητα θα εξαγοράσει μια εταιρεία αλλά ποια θα είναι αυτή; Το όνομα είναι ένα και ακούει στην  Tesla Motors. Μια εταιρεία με πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη εμπειρία που πλέον όμως σκοπεύει να στοχεύσει τον μέσω καταναλωτή και να βγάλει μοντέλα σε τιμές όχι μεγαλύτερες των $30,000.

H Tesla Motors είναι η Apple από άποψη σχεδιασμού και ιδεών της αυτοκινητοβιομηχανίας αυτή την στιγμή και με την συμμετοχή της Apple τα αυτοκίνητα της θα μπορούσαν να ήταν μοναδικά με κάθε έννοια του όρου. Από την άλλη η ίδια η Apple θα έκανε ένα τεράστιο next big thing και θα επαναπροσδιόριζε για ακόμη μια φορά μια βιομηχανία που έχει μείνει στάσιμη.

Μην παραξενευτείτε λοιπόν αν κάποια στιγμή γίνει κάτι τέτοιο και ένα από τα μεγαλύτερα όνειρα του Steve Jobs γίνουν πραγματικότητα.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  51  =  61