Windows 10 επιδιόρθωση BSOD & θεμάτων εκτύπωσης

Οι αθροιστικές ενημερώσεις των Windows 10 που κυκλοφόρησαν τον Μάρτιο προκαλούν σοβαρά σε ορισμένα άτομα. Προς το παρόν δεν είναι ακόμη σαφές πόσο διαδεδομένο είναι το πρόβλημα, αλλά αναφέρθηκε για πρώτη φορά από χρήστες της έκδοσης καταναλωτών (consumer edition) των Windows 10 και του Windows Server όταν οι συσκευές τους εμφάνισαν απότομα το σφάλμα “APC_INDEX_MISMATCH”.

Εκτός από τις μπλε οθόνες, οι χρήστες ανέφεραν ότι οι εκτυπωτές τους δεν μπορούσαν να εκτυπώσουν, προφανώς λόγω κάποιου είδους ασυμβατότητας στις αθροιστικές ενημερώσεις του Μαρτίου.

Ένας εκπρόσωπος της Microsoft επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία έχει επίγνωση των προβλημάτων που εμφανίζουν Blue Screens of Death και ότι οφείλονται στις παρακάτω αθροιστικές ενημερώσεις:

KB5000802 (έκδοση 2004 / 20H2)
KB5000803 (διακομιστής Windows)
KB5000808 (έκδοση 1909)
KB5000809 (έκδοση 1809)
KB5000822 (έκδοση 1803).

Σε αυτές τις αθροιστικές ενημερώσεις, εμφανίζεται το σφάλμα “APC_INDEX_MISMATCH” και το “win32kfull.sys” Blue Screen of Death.

Η Microsoft αναφέρει ότι το σφάλμα χτυπά μόνο συσκευές με drivers εκτυπωτών τύπου 3. Δεν επηρεάζει τα drivers εκτυπωτών που είναι τύπου 4. Έτσι πριν από την εφαρμογή των αθροιστικών ενημερώσεων, η Microsoft συνιστά να επαληθεύσετε τον τύπο του driver του εκτυπωτή σας:

Στην Αναζήτηση Windows, πληκτρολογήστε printmanagement.msc.
Στο παράθυρο Διαχείριση εκτύπωσης, ανοίξτε τους διακομιστές εκτύπωσης.
Κάντε κλικ στο “όνομα υπολογιστή”.
Επιλέξτε Εκτυπωτές για να δείτε τον τύπο του εκτυπωτή (Driver Type) για τα εγκατεστημένα drivers.

Πριν ακολουθήσετε τα παραπάνω βήματα, πρέπει να έχετε ενεργοποιήσει την “Κονσόλα διαχείρισης εκτύπωσης” στα Windows 10. Για να ενεργοποιήσετε την κονσόλα, αναζητήστε “διαχείριση προαιρετικών λειτουργιών” (Print Management Console) στην Αναζήτηση των Windows. Στην οθόνη των προαιρετικών δυνατοτήτων, κάντε κλικ στο “Προσθήκη λειτουργίας” και ενεργοποιήστε την Κονσόλα διαχείρισης εκτύπωσης.

Εάν βλέπετε προγράμματα οδήγησης εκτυπωτή τύπου 3 στην Κονσόλα διαχείρισης εκτύπωσης, θα πρέπει είτε να παραλείψετε την ενημέρωση είτε να προετοιμαστείτε για μπλε οθόνες.

Εάν χρησιμοποιείτε ήδη την τελευταία αθροιστική ενημέρωση και αντιμετωπίζετε το πρόβλημα της μπλε οθόνης, η Microsoft συνιστά να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα:

Ανοίξτε ένα παράθυρο γραμμής εντολών (με προνόμια διαχειριστή)
Τρέξτε την παρακάτω εντολή μετά την αντικατάσταση του “KX driver for printing” με το όνομα του εκτυπωτή σας:

rundll32 printui.dll,PrintUIEntry /Xg /n “KX driver for Universal printing”

Η παραπάνω εντολή θα ανοίξει το πλαίσιο διαλόγου UI του εκτυπωτή. Στο πεδίο των χαρακτηριστικών, εάν δεν λέει ‘direct' τρέξτε την παρακάτω εντολή για να ενεργοποιήσετε τη μη αυτόματη εκτύπωση με μη αυτόματο τρόπο:

 rundll32 printui.dll,PrintUIEntry /Xs /n "KX driver for Universal printing" attributes +direct

Κλείστε τα παράθυρα.

Η Microsoft επιβεβαίωσε επίσης ότι ετοιμάζει άλλη μια ενημέρωση και ότι θα κυκλοφορήσει μια λύση την επόμενη εβδομάδα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).