ipad mini 10

Οι γυναίκες: στόχος της διαφημιστικής στρατηγικής του iPad mini της Apple.

Το , από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης του, ήταν πιο δημοφιλές στο αντρικό κοινό, γι’ αυτό το λόγο η εταιρεία αποφάσισε να λανσάρει και να διαφημίσει αρχικά το iPad , στοχεύοντας να προσελκύσει το γυναικείο κοινό.

ipad-mini-10

Άτομα που πουλούν διαφημίσεις για εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης δηλώνουν ότι, η αγόρασε ως επί το πλείστον χώρο για τις διαφημίσεις του iPad mini σε έντυπα και τηλεοπτικές εκπομπές που απευθύνονται κυρίως σε γυναίκες. Για παράδειγμα, η Apple φρόντισε να διασφαλίσει αρκετό χώρο στις επόμενες εκδόσεις πολλών Conde Nast γυναικείων περιοδικών, αλλά δεν έκανε το ίδιο για τις εκδόσεις των αντρικών περιοδικών.

Στην πορεία, η Apple διαφήμισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το iPad mini και απευθύνθηκε σε όλο το κοινό, αλλά αρχικά έκανε βήματα και κινήσεις για να εντυπωσιάσει και να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες. Προσπάθησε να δώσει έμφαση στο μέγεθος του iPad mini, το οποίο συγκριτικά με το iPad είναι μικρότερο και πιο ελαφρύ, συνεπώς μπορεί να δείχνει καλύτερο σε ένα γυναικείο χέρι. Προσπάθησε να διαφημίσει το iPad mini ακόμη και σε μεγάλα τηλεοπτικά σόου, τα οποία παρακολουθούν κυρίως γυναίκες.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς για ποιο λόγο προσπάθησε να ακολουθήσει μια τέτοιου είδους τακτική και γιατί ο στόχος της ήταν το γυναικείο κοινό. Τα στατιστικά, τουλάχιστον στην Αμερική, αποκάλυψαν στην γνωστή εταιρεία το μυστικό: το 53% των κατόχων ενός iPadήταν άντρες, ενώ το 57% των κατόχων του KindleAmazon (παρόμοιο μέγεθος με αυτό του iPadmini) ήταν γυναίκες. Επιπλέον, τα στατιστικά μας δείχνουν εδώ και καιρό ότι οι γυναίκες κυριαρχούν στην αγορά των αναγνωστών των ηλεκτρονικών βιβλίων και περιοδικών, συνεπώς προτιμούν μια συσκευή πρακτική, βολική και με μεγάλη οθόνη για να έχουν καλύτερα σε αυτό που αρέσκονται να κάνουν. Η εταιρεία που δεν χάνει ποτέ ευκαιρία να δίνει στους καταναλωτές αυτό που θέλουν να δουν, εμπνεύστηκε και έφτιαξε το iPad mini, το οποίο και προσπάθησε να προωθήσει στις γυναίκες.

  Check Point Ανακοίνωση για τα νέα εργαλεία ασφαλείας της Apple

Το iPad mini είναι μια ταμπλέτα την οποία μπορεί να χειριστεί κανείς με το ένα χέρι, άρα γίνεται αυτόματα ένα εκπληκτικό εργαλείο στα γυναικεία χέρια που είναι όπως και να έχει πιο μικρά και λεπτεπίλεπτα. Επίσης, πρόκειται για μια ταμπλέτα που χωρά άνετα σε οποιαδήποτε γυναικεία τσάντα, γεγονός πολύ σημαντικό για μια . Κι εμείς οι γυναίκες δεν αποχωριζόμαστε ποτέ την τσάντα μας, συνεπώς είναι πολύ εύκολο και άνετο για εμάς να έχουμε μια ταμπλέτα συνεχώς μαζί μας.

Ακόμη και το tagline της εταιρείας για το iPad mini μας δείχνει αυτό στο οποίο στοχεύει: «The whole package, in a smaller package». Δηλαδή, το iPad mini μπορεί να προσφέρει ότι ακριβώς και το iPad σε ένα μικρότερο και πιο βολικό μέγεθος.

Η Apple σκέφτεται διαφορετικά, πράττει διαφορετικά αλλά γνωρίζει ταυτόχρονα και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να προωθήσει τα προϊόντα της και σε ποιους κυρίως πρέπει να απευθυνθεί. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι είναι η νούμερο ένα εταιρεία παγκοσμίως και ότι οι καταναλωτές της παθιάζονται κυριολεκτικά με τις Apple συσκευές τους και δεν μπορούν να τις αποχωριστούν για κανένα λόγο. Έτσι λοιπόν μπήκε και το iPad mini στις ζωές πολλών ανθρώπων και όπως φαίνεται από τις μέχρι τώρα πωλήσεις, στις ζωές περισσότερων γυναικών παρά αντρών.

  Πρόστιμο στην Apple 19 εκ. δολαρίων επειδή πουλάει τα iPhone χωρίς φορτιστή

Εγώ βέβαια, φανατική οπαδός του iPad, δεν μπορώ να το αντικαταστήσω με κανένα iPad mini, οφείλω όμως να παραδεχτώ πως θα μου ήταν πολύ πιο βολικό για τις γυναικείες τσάντες μου. Αφήνω στην δική σας κρίση να αποφασίσετε τι σας αρέσει περισσότερο, τι σας βολεύει καλύτερα και τι θα θέλατε να αποκτήσετε. Όποια ταμπλέτα από τις δύο και αν διαλέξετε βέβαια, θυμηθείτε ότι είναι απλά υπέροχη και θα «κολλήσετε» μαζί της.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).